ציטוט נכתב במקור על ידי gmagnezi צפיה בהודעה
בחשמלי מתכננים בדרך כלל לאובר פאואר מסויים וגם אם מתח הסוללה יורד במתינות לאורך הטיסה זה כמעט לא מורגש (בחשמלי יש גמישות כמעט אינסופית בבחירת הסטאפ בניגוד לדלק)

אני מטיס יאק 3D מוטת כנף 190 ס"מ עם 10 תאים של 4000 מילי והספק של 2500 וואט

אז נכון שבדקה הראשונה יש לו אובר פאואר מטורף
אבל הוא מרחף בלי בעיה גם בסוף הטיסה

גבי
ציטוט נכתב במקור על ידי eagle701 צפיה בהודעה
אני אישית על טיסן דומה (קאטנה 50 של סאבארט) הלכתי על ה 50-65 400KV לפי המלצות בפורמים מחול

אוקיי, תודה לשניכם!

התכנון שלי היה לקנות את המנוע של טורניג'י ואם יעבוד טוב (לא יהיה חזק מידי ויתאים מבחינת המשקל) אקנה את המנוע של איפלייט הזה:
http://www.e-fliterc.com/Products/De...odID=EFLM4090A

אבל אני חושב שאני אקנה את המנוע של איפלייט ישר לפי הנתונים שלכם


עוז, אפשר רק לדעת באיזו סוללה אתה משתמש? וכמה זמן טיסה היא מביאה לך?


תודה!