שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: שאלה על ברייקס למנוע

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    זה תלוי איזה טיסן זה
    אם זה טיסן ללא גלגלים אז בהחלט מומלץ לאפשר BRAKE
    ככה שאתה סוגר את המנוע תוכל לראות האם הפרופ מונח כראוי ככה שלא יפגע בקרקע בזמן נחיתה
    דרך אגב אייל- אם הפרופ עצור במקומו ולא מסתובב בחופשיות הוא יוצר פחות גרר מפרופ שמסתובב בחופשיות
    מכיוון שבזמן שפרופ שעומד יוצר גרר רק על אזור הפרופ, פרופ מסתובב יצור גרר על כל שטח הסיבוב
    כאילו יש לך דיסקה שיוצרת גרר במקום רק פרופ
    אם הטיסן הוא בעל יכולת דאייה, זה משנה בהחלט כמה הוא ידאה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    דרך אגב אייל- אם הפרופ עצור במקומו ולא מסתובב בחופשיות הוא יוצר פחות גרר מפרופ שמסתובב בחופשיות
    מכיוון שבזמן שפרופ שעומד יוצר גרר רק על אזור הפרופ, פרופ מסתובב יצור גרר על כל שטח הסיבוב
    כאילו יש לך דיסקה שיוצרת גרר במקום רק פרופ
    אם הטיסן הוא בעל יכולת דאייה, זה משנה בהחלט כמה הוא ידאה
    וואלה, הייתי בטוח שקראתי את ההיפך איפשהו (שפרופ בתנועה מתנגד פחות לאויר שזורם עליו), אבל דווקא ההסבר שלך יותר הגיוני.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    וואלה, הייתי בטוח שקראתי את ההיפך איפשהו (שפרופ בתנועה מתנגד פחות לאויר שזורם עליו), אבל דווקא ההסבר שלך יותר הגיוני.

    זה לא מדוייק לא לכאן ולא לכאן
    הפרופ רואה התנגדות כדיסקה רק החל ממהירות סיבוב מסויימת ומעלה. בסיבוב איטי הפרופ רואה כמעט את אותה התנגדות כאילו הוא עומד במקום ואפילו טיפה פחות.
    השימוש הכי נפוץ בבלימה היא לפרופים מתקפלים. לפרופים לא מתקפלים המשמעות נמוכה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מעונין לעבור ממנוע 90 4 פ' ניטרו למנוע בנזין
    על ידי dor12 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14-03-2011, 09:48:06
  2. שאלה בקשר למנוע ערסי
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-05-2010, 16:20:06
  3. שאלה בחיבור בקר למנוע
    על ידי שלמה יפרח בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-11-2009, 20:38:05
  4. [שאלה] שאלה בקשר למנוע בראשלס
    על ידי קובי חדד בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-05-2009, 12:43:32
  5. שאלה: בקשר למנוע שהזמנתי.
    על ידי moshiko_a בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 25-08-2008, 10:21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •