שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: שאלה על ברייקס למנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על ברייקס למנוע

    שמתי לב שהמנוע מסתובב באויר גם כשהמנוע מכובה.

    האם כדאי לבצע break בזמן מצערת סגורה ?

    זה משמעותי ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    שמתי לב שהמנוע מסתובב באויר גם כשהמנוע מכובה.

    האם כדאי לבצע break בזמן מצערת סגורה ?

    זה משמעותי ?
    שאתה מאפשר את brake בבקר שלך...אתה צורך זרם ..כי המנוע משקיע אנרגיה כדי להשאיר את המנוע 'בלום'.....אבל עוד פעם זה לא כזה קריטי...
    אני ספציפית לא משתמש בזה בשום טיסן שלי
    052-3200015

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    מה הבעיה עם זה שהפרופ מסתובב באויר?

    אם יש לך פרופ גדול שנעצר בכח באויר זה מוסיף גרר, וגם בנחיתה הוא לא יוכל לנוע בחופשיות וישבר בקלות אם תסיים בתוך שיח.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    זה תלוי איזה טיסן זה
    אם זה טיסן ללא גלגלים אז בהחלט מומלץ לאפשר BRAKE
    ככה שאתה סוגר את המנוע תוכל לראות האם הפרופ מונח כראוי ככה שלא יפגע בקרקע בזמן נחיתה
    דרך אגב אייל- אם הפרופ עצור במקומו ולא מסתובב בחופשיות הוא יוצר פחות גרר מפרופ שמסתובב בחופשיות
    מכיוון שבזמן שפרופ שעומד יוצר גרר רק על אזור הפרופ, פרופ מסתובב יצור גרר על כל שטח הסיבוב
    כאילו יש לך דיסקה שיוצרת גרר במקום רק פרופ
    אם הטיסן הוא בעל יכולת דאייה, זה משנה בהחלט כמה הוא ידאה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    שאתה מאפשר את brake בבקר שלך...אתה צורך זרם ..כי המנוע משקיע אנרגיה כדי להשאיר את המנוע 'בלום'.....אבל עוד פעם זה לא כזה קריטי...
    אני ספציפית לא משתמש בזה בשום טיסן שלי
    לא מסכים לגמרי,
    יש טיסנים ש-brake מאוד חשוב, כמו דאונים (בעיקר הוטליינרים עם פרופ מתקפל), בבאז (ללא מנוע) אם אין לך brake הפרופ מסתובב ומאט מאוד את הדאון, בפיילונים שכול מילימטר של חיכוך משמעותי, כאשר אתה מוריד מנוע והפרופ ממשיך להסתובב הטיסן ממש נעצר כאילו יש לו מעצור, מצד שני זה מקל כאשר מגיעים לנחיתה אותה דווקא רוצים להאט.
    נכון ש-brake צורך זרם, אבל, ללא brake שהטיסן נע מהתנופה או בדאיה הפרופ שמסתובב משמש כמו מעצור ומאט את הטיסן, התוצאה- שמשתמשים ביותר מצערת, כך שלפעמים בראיה כללית-הוא חוסך אנרגיה!
    בגדול, אם סגנון הטיסה שלך הוא נע בין מצערת מלאה ל-0 מצערת (אופייני לטיסנים מהירים מכול סוג-גם פנג'טים למינהם)- אז brake מאוד חשוב, כדי, וחסכני.
    אם אתה מטיס טריינרים או טיסנים שאופי הטיסה שלהם בגרף המצערת רוב הזמן נע בין 20%\30% עד 70%\80% , באמת אין ל-brake הרבה משמעות, הוא גם לא ממש מבזבז אינרגיה כי אתה לא ממש מגיעה ל-0 מצערת.
    אני באופן אישי מעדיף שלהטיס עם brake הכול סוגי הטיסנים.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    תודה על ההסברים
    השאלה הזאת מתקשרת לטריינר בלזה איטי ולכנף סויפט שגם אותה אני משתדל להטיס הכי לאט שאפשר לפני הזדקרות.

    תודה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    בטריינר כנראה אין סיבה מיוחדת לעשות זאת
    בסוויפט כדאי לעשות זאת, זה משפר את יכולת הדאייה של הכנף מאוד
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    דרך אגב אייל- אם הפרופ עצור במקומו ולא מסתובב בחופשיות הוא יוצר פחות גרר מפרופ שמסתובב בחופשיות
    מכיוון שבזמן שפרופ שעומד יוצר גרר רק על אזור הפרופ, פרופ מסתובב יצור גרר על כל שטח הסיבוב
    כאילו יש לך דיסקה שיוצרת גרר במקום רק פרופ
    אם הטיסן הוא בעל יכולת דאייה, זה משנה בהחלט כמה הוא ידאה
    וואלה, הייתי בטוח שקראתי את ההיפך איפשהו (שפרופ בתנועה מתנגד פחות לאויר שזורם עליו), אבל דווקא ההסבר שלך יותר הגיוני.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    וואלה, הייתי בטוח שקראתי את ההיפך איפשהו (שפרופ בתנועה מתנגד פחות לאויר שזורם עליו), אבל דווקא ההסבר שלך יותר הגיוני.

    זה לא מדוייק לא לכאן ולא לכאן
    הפרופ רואה התנגדות כדיסקה רק החל ממהירות סיבוב מסויימת ומעלה. בסיבוב איטי הפרופ רואה כמעט את אותה התנגדות כאילו הוא עומד במקום ואפילו טיפה פחות.
    השימוש הכי נפוץ בבלימה היא לפרופים מתקפלים. לפרופים לא מתקפלים המשמעות נמוכה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    אני מחזק את דבריו של עודד.

    השימוש ב-brake נועד רק לעצירת מדחפים שלהביהם מתקפלים, כמו ברוב דאוני-המנוע...
    מדחף שלהביו 'מרוּחים' על צידי-החרטום, יוצר הרבה פחות גרר לדאון, ממדחף שלהביו ניצבים.

    אין בכלל סיבה לשקול שימוש בתכונה הזו עם מדחף רגיל.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    לא מסכים לגמרי,
    יש טיסנים ש-brake מאוד חשוב, כמו דאונים (בעיקר הוטליינרים עם פרופ מתקפל), בבאז (ללא מנוע) אם אין לך brake הפרופ מסתובב ומאט מאוד את הדאון, בפיילונים שכול מילימטר של חיכוך משמעותי, כאשר אתה מוריד מנוע והפרופ ממשיך להסתובב הטיסן ממש נעצר כאילו יש לו מעצור, מצד שני זה מקל כאשר מגיעים לנחיתה אותה דווקא רוצים להאט.
    נכון ש-brake צורך זרם, אבל, ללא brake שהטיסן נע מהתנופה או בדאיה הפרופ שמסתובב משמש כמו מעצור ומאט את הטיסן, התוצאה- שמשתמשים ביותר מצערת, כך שלפעמים בראיה כללית-הוא חוסך אנרגיה!
    בגדול, אם סגנון הטיסה שלך הוא נע בין מצערת מלאה ל-0 מצערת (אופייני לטיסנים מהירים מכול סוג-גם פנג'טים למינהם)- אז brake מאוד חשוב, כדי, וחסכני.
    אם אתה מטיס טריינרים או טיסנים שאופי הטיסה שלהם בגרף המצערת רוב הזמן נע בין 20%\30% עד 70%\80% , באמת אין ל-brake הרבה משמעות, הוא גם לא ממש מבזבז אינרגיה כי אתה לא ממש מגיעה ל-0 מצערת.
    אני באופן אישי מעדיף שלהטיס עם brake הכול סוגי הטיסנים.
    כוונתי את התשובתי אליו לפי הטיסן שהוא מטיס...ראיתי שמדובר בבננה ...שזה לא פיילון
    052-3200015

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    כוונתי את התשובתי אליו לפי הטיסן שהוא מטיס...ראיתי שמדובר בבננה ...שזה לא פיילון
    בסדר, נתתי תשובה כללית, לא סתרתי אותך-אלא לא הסכמתי שבאופן גורף עדיף לא להשתמש ב- brake, בסופו של דבר שנינו באותה דעה לגבי המקרה הנוכחי, כי מדובר באחד מאותם אותם טיסנים שמוטסים עם מצערת פתוחה כמעט כול הטיסה (כמו בננה).

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    אגדות אורבניות ! שכדאי לנפץ !
    הנה כמה עובדות:

    1. פרופ שזרימת האויר מסובבת אותו מאט את הטיסן - יותר מאשר פרופ עומד שפועל עליו גרר כמו על בליטה במטוס- נקודה!
    2. הבקר בסה"כ מקצר את הדקי המנוע על מנת לבצע BRAKE ולכן אינו צורך אנרגיה פרט לזרם הקצר לFET-ים שלו. אפשר לטוס על BRAKE לפרופ רגיל שעות.

    3. BRAKE עוזר לשמור על הפרופ בנחיתות גחון לחסרי גלגלים, הפרופ העומד בפוגעו בקרקע סב לו עד למצב אופקי בעוד פרופ הסב כתחנת רוח מגיע עם מהירות נגיפה שמשאירה חלקים שלו על הכביש...

    4. הדיסקה הסובבת של הפרופ ללא BRAKE מאיטה את הטיסן בדגישה לנחיתה ואף לעיתים יוצרת הפרעה הדורשת הפעלת מספר קליקים במצערת לצורך סיבוב המנוע להפחתת התופעה, מי שזה מפריע לו טוב שיפעיל BRAKE.

    5. לילה טוב
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    בנץ אז למה לא כווווולם עובדים עם Break כברירת מחדל?
    איזה יתרון יש למצב שבו הפרופ חופשי?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    לא מבין למה פרופ שמסתובב מהרוח מפריע לטיסן. הוא כאילו מתברג באויר אבל במהירות נייטרלית .. לא ?

    וכן, אני הולך להגדיר מעצור מיד

    תודה לאוסף התגובות המלמדות.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    לא מבין למה פרופ שמסתובב מהרוח מפריע לטיסן. הוא כאילו מתברג באויר אבל במהירות נייטרלית .. לא ?

    וכן, אני הולך להגדיר מעצור מיד

    תודה לאוסף התגובות המלמדות.
    נכון שזה הגיוני?
    זה פשוט לא עובד כך, תנסה..

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    כי כאשר ה"רוח" זורמת על הפרופ היא מניעה אותו, וגורמת לו לסוב, ואז יש אינטראקציה בין הלהבים, גרר מושרה ועוד "קללות" שלא תאהב,להבדיל מפרופ נייח אשר מפיק גרר שווה ערך למוט בעל חתך דומה ותו לאו.
    דבר עם קורן איש "תחנות הרוח" בשרשור "פרופ בעל להב אחת" ...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    בנצי, אתה בטוח שצריך Break כדי להפחית גרר באופן גורף?
    אולי יש מקרים יוצאי דופן ששם עדיף שהפרופ' יסתובב כדי להפחית את הגרר?

    אני אסביר - כדי לסובב פרופ' שמחובר למנוע חשמלי דרושה אנרגיה מסויימת - מפני שיש התנגדות מסויימת לסיבוב המנוע - ואם אני זוכר נכון, ברגע שהפרופ' מסתובב בגלל הרוח הוא גם טוען את הסוללה - אז אנ' התנועה של הטיסן, לא סתם קטנה - אלא היא מתגלגלת לאנ' חשמלית בסוללה. (וכל זה בנוסף לגרר שהפרופ' משרה כשהוא מסתובב בסל"ד גבוה וכשטיסן טס במהירות גבוהה)

    אבל, מה היה קורה אם מדובר על טיסן שטס מאוד מאוד לאט - 10 קמ"ש והפרופ שלו מאוד קל (מומנט אינרציה נמוך), מסתובב בסל"ד מאוד נמוך ויכול להסתובב חופשי ללא חיכוך על ציר חופשי (בלי לסובב שום מנוע יחד איתו) מה אז היה עדיף?

    לדוגמה - טיסן מנוע גומי למתחילים P30
    הפרופלור עשוי מפלסטיק והוא לא מתקפל, והוא מסתובב על ציר כמעט ללא חיכוך.
    אנחנו תמיד נהגנו לבנות מערכת שמשחררת את הפרופ' ברגע שהגומי סיים את עבודתו, ואז הפרופ' היה מסתובב חופשי על הציר.
    היו כמה אנשים שבאמת נהגו לבנות מנגנון עם מעצור וגם אצלנו היה את הוויכוח הזה.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ליאב, צר לי להיות איש בשורות רעות - בשביל לטעון את הסוללה צריך מעגל טעינה שידע לתרגם את האנרגיה הנוצרת מן הסיבוב , ככל הידוע לי, אין כזה מעגל לא אצל הבקרים הסינים ולא אצל הבקרים המערביים היקרים.

    פרופ הסובב עקב הזרימה עליו לא יעיל כי הזרימה מגיעה אליו בז"ה לא אופטימלית והגרר אותו הוא מייצר עקב תנועה זו גבוה מהגרר הנוצר עקב עצירתו והתנגדותו לזרימה כמוט.
    לעיתים זה נוח, כפי שקורה במנוע דלק, שהדיסקה באף במצב "סרק" מאיטה את הטיסן - בעיקר לנחיתות, ולעיתים זה משמש כברקס מעצבן.
    אין תחליף לניסוי ותהיה (עזוב את הטעיה). אני מנסה בכל טיסן שלי את שתי האופציות ובוחר את זו שקרובה לליבי מבחינת ביצועים בדאיה ובנחיתה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    בנוגע לטעינה - אני מבין, אך כוונתי היתה שנדרש כוח מסויים (לא זניח) לסובב את הפרופ' ביחד עם ציר המנוע ולשמור אותו בסל"ד קבוע, וזאת בניגוד לפרופ' של טיסן P30 שניתן כמעט להזניח את הכוח הזה (באופן יחסי כמובן).

    בטיסן חופשי, קצת יותר בעייתי לבדוק את העניין ולהשוות, כי אתה לא שולט בטיסן עם מערכת רדיו, אלא רק צופה בו טס בטיסה חופשית.
    בפועל לא ראינו הבדל כלל בין שתי התצורות - ולכן נותר הוויכוח ללא תשובה.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    kiryat tivon
    הודעות
    195
    תודה!
    5
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה להודעה: שאלה על ברייקס למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    לא מבין למה פרופ שמסתובב מהרוח מפריע לטיסן. הוא כאילו מתברג באויר אבל במהירות נייטרלית .. לא ?

    וכן, אני הולך להגדיר מעצור מיד

    תודה לאוסף התגובות המלמדות.
    לדעתי, במקרה של הטריינר עדיף לך להשאיר את המצב כמו שהוא, כיוון שאם תגדיר מעצור אז אתה תדמה מצב של נחיתה בקאט בטיסן דלק בו הטיסן בא מהר יותר לנחיתה מאשר מצב בו המנוע פועל.

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מעונין לעבור ממנוע 90 4 פ' ניטרו למנוע בנזין
    על ידי dor12 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14-03-2011, 09:48:06
  2. שאלה בקשר למנוע ערסי
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-05-2010, 16:20:06
  3. שאלה בחיבור בקר למנוע
    על ידי שלמה יפרח בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-11-2009, 20:38:05
  4. [שאלה] שאלה בקשר למנוע בראשלס
    על ידי קובי חדד בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-05-2009, 12:43:32
  5. שאלה: בקשר למנוע שהזמנתי.
    על ידי moshiko_a בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 25-08-2008, 10:21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •