תסובב כל חוט שצמוד לחוט קרקע ככה שיראה דומה לחוט הזה (תסובב חזק והחוט ישאר ככה)
תסובב כל חוט שצמוד לחוט קרקע ככה שיראה דומה לחוט הזה (תסובב חזק והחוט ישאר ככה)
אני לא יודע מה איתכם אבל כל הדוגמאות שראיתי עד היום הן לא לשביעות רצוני.
אני חושב שהסידור שעשיתי עם המקסי שלי הוא המצליח ביותר, אני אצלם היום ואעלה בערב.
בברכה,
תומר עינבר
ולהדיוטות, חוט קרקע = מינוס?
אם כבר שתלת את הסרוואים בכנף למעלה, מדוע לא מקמת אותם כך שהפושרוד יהיה במרכז המאזנת ?
יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948
https://www.facebook.com/asher.saportas.9
הדבקתי עם אפוקסי צהוב מכוער ...( ועקום )
תודה![]()
לא בדיוק. הליפוף פשוט גורם לשני החוטים "לחטוף" אותן הפרעות (במקום שאחד מהם יהיה תמיד קרוב יותר למקור המפריע), כך שבצד הקולט את הסיגנל קל לסנן את ההפרעה המשותפת. לכן, הליפוף הוא סימטרי (לא חוט אחד שמלופף סביב השני). אגב, אם מדובר בכבלים מ-מ-ש ארוכים עם זוגות רבים של חוטים מלופפים, "קצב" הליפוף של כל זוג אמור להיות מעט שונה משכניו. אף אחד מהחוטים לא חייב להיות אדמה, למשל בקווים דיפרנציאלים (לא המקרה אצלנו).
נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 05-04-2011 בשעה 19:25:30.
את ההדבקה עשיתי עם דבק חם, ה-EPP קצת נמס אבל ההדבקה יצאה איכותית וחזקה מאוד!
בברכה,
תומר עינבר
תומר
אולי דיי קשקשת ותביא כבר את התמונות ?
אני צריך לסגור את הטיסן לפני שישי בבוקר![]()
מה אתם חושבים על הציפוי של הכנף ב oracover ?
כמו שעשה TOM ( וכן .. אני מסכים שזה מכוער טיכו ! אבל .. חזק ? )
תגידו, האופנה הזו ששמים שתי סוללות מקדימה - זה בשביל האמפראז' או בשביל המשקל?
כלומר אם אני אשים מספיק ציוד מקדימה כדי לאזן את הכנף, סוללה אחת לא תספיק לי לסיבוב דאווין בסל"ד נמוך בשמיים?
1. בשביל אמפרג'
2. בשביל משקל
3. בשביל שיהיה מסה קריטית בשביל המטען כשתרצה לפוצץ את זה על מכונית בסודן
נקודת שווי משקל לפי הנייר שלהם ממש לפני תושבת המנוע. וכשמחזיקים הפוך מתושבת המנוע ( כשהבטן של הטיסן כלפי מעלה ) לפני הרכבת המנוע הוא כמעט מאוזן לבד ...
אני מניח שה 200 גרם של עוד סוללה לא משפיעים הרבה על המדף המעופף הזה ...
צריך לנסות, אני לא יודע איך לבצע ניסוי כלים על יבש בלי האלקטרוניקה ועם איזון .. אולי אני סתם אוסיף את זה כמשקל זבורית ... לא יודע.
( ממילא גשם כל הזמן )
התחלתי היום לבנות אותו.
שתלתי 2 סרוואים איכותיים יחסית קרוב לאמצע ההגאים, וקצת התלבטתי אם למתוח טסה או להשתיל פסי קרבון אז בסוף עשיתי גם וגם...
טסה מלמטה וקרבון מלמעלה, וגם פסי קרבון דקים במאזנות.
בהמשך אוסיף פסי קרבון בA כמו שבוגל שונא, ועוד טסה על שפת ההתקפה.
לקח לי המון זמן לפצח את התאמת תושבת המנוע לטורניג'י כי יש לי רק ברגי M3 ארוכים מדי וקצרים מדי, אז בסוף שמתי חתיכת דיקט 4 מ"מ ושני צלבי אלומיניום וזה הסתדר.
החלטתי לנסות לשים פרופ מתקפל 10X6, והכנתי לו צלוחית מפלסטיק יחסית רך שתשמור שהפרופ לא יתהפך.
הצלחתי לקמבן את הגריפ של הפרופ המתקפל של הוביקינג על ציר ההברגה האחורי של המנוע עם שתי טבעות פלסטיק של הפרופים של APC...
אני עוד מתלבט אם לשים שתי סוללות בצדדים או אחת באמצע.
![]()
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 06-04-2011 בשעה 21:48:03.
אייל, ייתכן שזו טעות אופטית, אבל איך אתה מתכנן לתקן את מה שהפרופ בקרוב יטחן עד דק?..
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes
טוב אם כולם שמים תמונות אני גם ...
אייל, תצרף תמונה של האירגון של האלק'
הנה הסידור שלי:
שתי חופות אפשריות, אני אשתמש ככל הנראה בימינית. (עוד לא סיימתי אותה):
הסוללות הקטנות הן למשדר ולמצלמה שיותקנו בהמשך (אל דאגה, אני אתפוס את הסוללות בצורה כזו שלא יפלו כשאני אעשה גלגול:
אנטנות המקלט מושקעות בזווית של 90 מעלות בכנף:
החופה שתיבחר תחובר לגוף בעזרת מגנטים קטנים וחזקים:
![]()
בברכה,
תומר עינבר
.Itay.
נולד תינוק
משקל 1250 גרם
כיסוי האלקט' הוא פוליגל ( זמני ביותר ! )
לא החלטתי עוד מה לעשות עם הבקר זרם ( אני מניח שהוא מאד מתחמם בזמן עבודה )
משקל טיפה קדמי
מחר נראה מה זה שווה ( או עד כמה הצלחתי להרוס תו"כ הבניה)
גיא יש לך חיזוקים כלשהם בתחתית?
בדיעבד יצאתי קצת דביל ששמתי את פס הקרבון מלמעלה, אני אצטרך להעביר את החיווטים מעליו איכשהו.
אני הולך פה על קונספט ביזארי ..
חוטים טבולים ב CA מלעלה ומלמטה וגם טסה פרונטלי ומוצלב מלמטה.
אין קרבונים בכלל .. אם אני אראה שזה ממש חובה .. אני אוסיף מאוחר יותר.
אני בונה על טיסה במהירות צב נכה בלי רגל אחת ...
לא לגמרי אוהב את הרעיון , אבל אם כבר - תשתדל להדביק מאריכים בלבד ולא את חוטי הסרבואים\FPV וכו'...
לגבי חיזוקים,
לדעתי בגודל כזה של כנף - בהעמסת משקל כמו שמתואר בשרשור , יהיה לך צורך בחיזוק קארבון בחיבור בין 2 הכנפיים.(לא חושב שההדבקה על הפרופיל בין 2 חצאי הכנף תספיק).
אני חושב ששני פסי קארבון ולו הדקים ביותר יעשו את העבודה היטב - כמובן שבחלקה בעליון של הכנף.
.Itay.