שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    10,000+ הספק מקסימאלי?????
    זה יכול לשדרג את המיצובישי לאנסר שלי לחשמלית
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    בעוד שבועיים למישהו בארץ כבר יהיה אחד כזה..

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    לא חבל על הכסף? (אולי אני אבקש כזה ליומולדת..)
    מעניין מי קורא פה..
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 02-08-2011 בשעה 12:26:37.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    בעוד שבועיים למישהו בארץ כבר יהיה אחד כזה..
    רון טוסמן

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    10,000+ הספק מקסימאלי?????
    יותר חשוב מנתון ההספק והנצילות הוא האם המכניקה במסוקים הקיימים היום תדע לעמוד ולהתמודד בטורק שמנוע כזה מייצר.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    יותר חשוב מנתון ההספק והנצילות הוא האם המכניקה במסוקים הקיימים היום תדע לעמוד ולהתמודד בטורק שמנוע כזה מייצר.
    במסוקים החדשים, תדע גם תדע...
    הכל שאלה של מאשינג נכון ובמקרה הצורך, גירוז הגג"ש.
    רון טוסמן

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    אפשר להעזר בפונקציות כמו שמובנות בבקרים של CASTLE CREATION
    בעזרת ה USB LINK יש גישה לפרמטרים כמו SPOOL UP שקובעים את מהירות השינוי בסל"ד
    נכון שבמהותם הם יורידו מיכולת הביצוע של המערכת כנגד הפוטנציאל הגלום אבל יתכן וימצא שילוב שבכל זאת יאפשר להנות מעודף הכוח בלי להגיע למגבלות המכלול המכאני
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    כתוב שם שהמנוע מותאם במיוחד לטירקס 700E וניטרו מוסב..אני מניח (הנחה מבוססת ) שהם בדקו את העניין לעומק לפני ששיצאו לשוק
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    אפשר להעזר בפונקציות כמו שמובנות בבקרים של CASTLE CREATION
    בעזרת ה USB LINK יש גישה לפרמטרים כמו SPOOL UP שקובעים את מהירות השינוי בסל"ד
    נכון שבמהותם הם יורידו מיכולת הביצוע של המערכת כנגד הפוטנציאל הגלום אבל יתכן וימצא שילוב שבכל זאת יאפשר להנות מעודף הכוח בלי להגיע למגבלות המכלול המכאני
    הערך עליו אתה מדבר אינו ה Spool Up. ערך זה ימנע טחינה רק בעת הדלקה ראשונית טרם המראה ואינו משפיע על פעולת הגוברנור.

    באופן עקרוני אתה צודק, שינוי ערכים מסויימים אכן ימנע טחינה של הגג"ש תוך התפשרות (אדירה) על הביצועים.
    שני הערכים הללו הם:
    Governor Gain
    Engin change rate
    הראשון למעשה מגדיר באיזו מהירות יגיב הגוברנור לשינויים בסל"ד הלהבים. ככל שערך זה גבוהה יותר, נרגיש בפחות דעיכה בעת ביצוע תמרונים מעייפי מנוע. המלצתי האישית (ושל חכמים ממני) היא לא לעבור את הערך 20 מחשש לטחינת הגג"ש.
    הערך השני קובע כמה מהר מגיב המנוע לשינויים שמבצע הגוברנור. בפועל, פה בא לידי ביטוי המומנט של המנוע. מנוע בעל מומנט גבוה, במידה ונציב ערכים גבוהים בפרמטר זה, יטחן את הגג"ש מהר מאוד. כאן אני ממליץ על ערך ה"דיפולט" של קסטל.

    שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.

    *כל ההמלצות שלי הן מתוך ניסיון אישי שלי. טרם ביצוע כל שינוי בהגדרות הבקר אני ממליץ להתייעץ עם אנשים מנוסים שכן יש להתאימם למסוק, למטיס ולמנוע.
    נערך לאחרונה על ידי RonTo; 02-08-2011 בשעה 15:10:45.
    רון טוסמן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.
    עם זה אני לא מסכים, לכל חומר יש את המגבלות שלו, לא משנה כמה תקפיד על מאשינג נכון וגירוז.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    כתוב שם שהמנוע מותאם במיוחד לטירקס 700E וניטרו מוסב..אני מניח (הנחה מבוססת ) שהם בדקו את העניין לעומק לפני ששיצאו לשוק
    תתייחס לזה כאקט שיווקי נטו ולא יותר מזה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    הערך עליו אתה מדבר אינו ה Spool Up. ערך זה ימנע טחינה רק בעת הדלקה ראשונית טרם המראה ואינו משפיע על פעולת הגוברנור.

    באופן עקרוני אתה צודק, שינוי ערכים מסויימים אכן ימנע טחינה של הגג"ש תוך התפשרות (אדירה) על הביצועים.
    שני הערכים הללו הם:
    Governor Gain
    Engin change rate
    הראשון למעשה מגדיר באיזו מהירות יגיב הגוברנור לשינויים בסל"ד הלהבים. ככל שערך זה גבוהה יותר, נרגיש בפחות דעיכה בעת ביצוע תמרונים מעייפי מנוע. המלצתי האישית (ושל חכמים ממני) היא לא לעבור את הערך 20 מחשש לטחינת הגג"ש.
    הערך השני קובע כמה מהר מגיב המנוע לשינויים שמבצע הגוברנור. בפועל, פה בא לידי ביטוי המומנט של המנוע. מנוע בעל מומנט גבוה, במידה ונציב ערכים גבוהים בפרמטר זה, יטחן את הגג"ש מהר מאוד. כאן אני ממליץ על ערך ה"דיפולט" של קסטל.

    שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.

    *כל ההמלצות שלי הן מתוך ניסיון אישי שלי. טרם ביצוע כל שינוי בהגדרות הבקר אני ממליץ להתייעץ עם אנשים מנוסים שכן יש להתאימם למסוק, למטיס ולמנוע.
    מכיוון ששבוע שעבר קיבלתי את הUSB LINK הורדתי גרסא 3.27 ל ICE LITE 75 ויש שם שני פרמטרים ל SPOOL UP
    האחד כמו שציינת לשלב הראשוני מאפס סל"ד
    השני נכנס לפעולה כשהראשון נגמר ושולט במהירות שינוי הסל"ד מכל מצב מצערת לכל מצב מצערת חדש
    לשניהם קוראים SPOOL UP ואכן הם שייכים לאיזור הקינפוג של גוברנור אבל לא מחויבים שיוגדר גוברנור
    בדקתי את שני השלבים ואיך הם עוברים מהראשון לשני ועובד יופי
    אפשר SPOOL UP ראשוני איטי מאד וSPOOL UP רגיל מהיר שהוא בר קינפוג

    אני אנסה להביא צילום מסך יותר מאוחר
    יתכן וזה אחד מהשינויים ש CC הכניסו בגרסא החדשה...
    נערך לאחרונה על ידי hagpel; 02-08-2011 בשעה 17:07:38.
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    יתכן וזה אחד מהשינויים ש CC הכניסו בגרסא החדשה...
    ייתכן.. לא עדכנתי גרסה זמן מה...
    רון טוסמן

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    הנה צילום מסך של האופציות ל THROTTLE והסבר על שני הפרמטרים,
    אני מתקן את אצמי, SPOOL UP ו HEAD SPEED CHANGE RATE

    Click image for larger version. 

Name:	Spoolup 3.jpg 
Views:	135 
Size:	249.6 קילובייט 
ID:	50392
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    הנה צילום מסך של האופציות ל THROTTLE והסבר על שני הפרמטרים,
    אני מתקן את אצמי, SPOOL UP ו HEAD SPEED CHANGE RATE

    תקליקו על התמונה להגדיל אותה

    Click image for larger version. 

Name:	Spoolup 3.jpg 
Views:	135 
Size:	249.6 קילובייט 
ID:	50392
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עם זה אני לא מסכים, לכל חומר יש את המגבלות שלו, לא משנה כמה תקפיד על מאשינג נכון וגירוז.
    ברור שיש מגבלות אך כמו שכתבתי, במסוקים החדשים, הסטנדרט הוא מוד 1 ועובי הגג"ש גדול דיו כדי לאפשר סטאפים חזקים...
    רון טוסמן

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    רון יש לי שאלה האם ב 500 צריך לגרז את גלגלש הראשי ? ועוד דבר כרגע אני עם ice 75 fix throttle והאם יש יתרון לעבודה עם גוברנר ב גודל 500?
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי נולד לטוס צפיה בהודעה
    רון יש לי שאלה האם ב 500 צריך לגרז את גלגלש הראשי ? ועוד דבר כרגע אני עם ice 75 fix throttle והאם יש יתרון לעבודה עם גוברנר ב גודל 500?
    במידה ואתה לא נתקל בבעית טחינת גיר, אין צורך לגרז... מנועים במסוקי 500 חלשים יחסית ואינם מאמצים את חומר הגג"ש למגבלותיו בד"כ...
    לגבי הגוברנור, לא נהוג במסוקים בגודל כזה... בד"כ מנוצל במסוקי 600 ומעלה שם העומסים גדולים יותר. ייתכן ששוה לך לנסות ולראות ותיווכח שנוח לך כך, אך קח בחשבון שכנראה יהיה עליך להחליף לפיניון עם יותר שיניים.
    רון טוסמן

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    אני עם סקורפיון 1600 ועם פניון 13 .

    האם יש לגוברנר השפעה על זמני טיסה ברמת טיסה של 3D מתון?
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי נולד לטוס צפיה בהודעה
    אני עם סקורפיון 1600 ועם פניון 13 .

    האם יש לגוברנר השפעה על זמני טיסה ברמת טיסה של 3D מתון?
    בהחלט כן!! גוברנור מקצר את זמני הטיסה משמעותית.
    רון טוסמן

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    ברור שיש מגבלות אך כמו שכתבתי, במסוקים החדשים, הסטנדרט הוא מוד 1 ועובי הגג"ש גדול דיו כדי לאפשר סטאפים חזקים...
    השאלה שצריכה להשאל היא:
    בסטאפים שזמינים היום קרי מנועי 8 כ"ס בקרי 160A סוללות 45C ומסוקי 90 מה הגורם המעכב לקבלת ביצועים טובים יותר במסוקי 90 ?
    אני בכלל לא בטוח שתוספת כ"ס במנוע הוא זה שיביא לביצועים הטובים יותר אבל אולי אני טועה.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    השאלה שצריכה להשאל היא:
    בסטאפים שזמינים היום קרי מנועי 8 כ"ס בקרי 160A סוללות 45C ומסוקי 90 מה הגורם המעכב לקבלת ביצועים טובים יותר במסוקי 90 ?
    אני בכלל לא בטוח שתוספת כ"ס במנוע הוא זה שיביא לביצועים הטובים יותר אבל אולי אני טועה.
    לך ולי אולי לא... אבל אני מזכיר לך שבעת בניית סטאפ לאחד המתחרים במאסטרס, נתקלנו במחסור בכוח. אין ספק שמנוע עם 8 כ"ס זה מספיק אבל להרבה אנשים, Bigger is better
    רון טוסמן

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    לך ולי אולי לא... אבל אני מזכיר לך שבעת בניית סטאפ לאחד המתחרים במאסטרס, נתקלנו במחסור בכוח. אין ספק שמנוע עם 8 כ"ס זה מספיק אבל להרבה אנשים, Bigger is better
    ועוד דבר חשוב
    המנוע המדובר יכול לתת (על פי הנתונים) 10KW אבל צריך לזכור שהוא מיועד לסטאפ מכובד של עד 16 תאים.
    השאלה באיזה שילוב של סטאפ תקבל את ההספק הזה? ההימור שלי שהמנוע נציל ביותר כאשר הזרם נמוך יותר והמתח גבוה יותר אז מתבזבז גם פחות הספק.
    גם אני וגם אתה יודעים שייקח עוד לא מעט זמן עד שסטאפים של 16 תאים יהיו נפוצים.
    בכל זאת יהיה מעניין לראות אותו עם סטאפ של 12 תאים על איזה כלי חדש ומעניין

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    ועוד דבר חשוב
    המנוע המדובר יכול לתת (על פי הנתונים) 10KW אבל צריך לזכור שהוא מיועד לסטאפ מכובד של עד 16 תאים.
    השאלה באיזה שילוב של סטאפ תקבל את ההספק הזה? ההימור שלי שהמנוע נציל ביותר כאשר הזרם נמוך יותר והמתח גבוה יותר אז מתבזבז גם פחות הספק.
    גם אני וגם אתה יודעים שייקח עוד לא מעט זמן עד שסטאפים של 16 תאים יהיו נפוצים.
    בכל זאת יהיה מעניין לראות אותו עם סטאפ של 12 תאים על איזה כלי חדש ומעניין

    על פי ההצהרה שלהם, הסרטון קידום שלהם בוצע בסטאפ של 12 תאים ונמדד הספק של 9.4KW.
    לכן, כנראה שההבדלים זניחים ומתבטאים בעיקר בזמן טיסה (זרמים נמוכים).

    לגבי לראות אותו, אולי בעתיד הלא רחוק...
    רון טוסמן

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-11-2010, 23:19:17
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-09-2010, 14:19:37
  3. [אוף!] הלך המנוע
    על ידי dikoz בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-07-2010, 13:54:03
  4. איך המנוע הזה?
    על ידי SuperTiger בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-11-2009, 20:15:11
  5. [שאלה] הלך המנוע
    על ידי bop999 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2009, 19:32:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •