
נכתב במקור על ידי
Boogle
אבי,
אם המנוע מותקן על הפאן קאב מאחורי התושבת (כמו בפאן קאב המקורי) אז אין בעיה ולך לטוס.
אם המנוע מורכב מלפני התושבת (בד"כ נעשה ע"י אנשים שנמאס להם להחליף את הציר) אז צריך את טבע הסגר, אך דע לך שהסינים מספקים בקיט גם טבעת אבטחה מאלומיניום עם בורג חף (ללא ראש) לאבטחה נוספת של הציר.
לעניין המהנדסים, טבעת הסגר מאבטחת גם את המיסב וגם את הציר. בהתקנה בה מופעל כח על הדיסקה המנועים הסיניים מסופקים עם הטבעת עליה דיברתי (נראית כמו נועל כגלגלים) וזה נועד לוודא שכח המשיכה המופעל על הציר לא ישלוף את הפעמון ממקומו.