היי חברים,
אני משתמש במנוע OS 46 AX ובטיסן אחר ב ASP 52
שאלתי היא האם הסרת המשתיק שבתוך בית האגזוז תעלה את ביצועי המנוע?
[אין חשש להפריע לתושבים, אני מטיס באמצע שום-מקום]
תודה לעונים!![]()
היי חברים,
אני משתמש במנוע OS 46 AX ובטיסן אחר ב ASP 52
שאלתי היא האם הסרת המשתיק שבתוך בית האגזוז תעלה את ביצועי המנוע?
[אין חשש להפריע לתושבים, אני מטיס באמצע שום-מקום]
תודה לעונים!![]()
----------------------------------------------------
If you want a job done right - do it yourself
----------------------------------------------------
if you can't do it yourself, buy ARF
זה אמור להעלות ב10% את הביצועים.
היה כבר דיון בנושא...
הורדת הדיסק. שבתוך האגזוז לא תגרום לשום שיפור למנוע.
היא נועדה להוריד את העצמת הרעש לרף מסויים ולא יותר מזה.
אני מניח שאת עשרת האחוזים הבאת מהרהורי ליבך.
אם יהיה שינוי מה, הוא יהיה כל כך מזערי שלא יורגש. להגדלת יכולות המנוע, בדוק דבר ראשון אם הפרופלור שאתה משתמש בו הוא אכן האופטימלי, והוא מנצל את כוח המנוע במלואו. אם כן, ועדיין אתה רוצה יותר כוח, עליך להחליף למנוע יותר גדול
אין ניסים בטבע, בטח שלא במנועי טיסנים.
עד כמה שאני יודע בנושא..
"משתיק הקול" קיים בשל תקנון מד דציבל אמריקאי, יעני, אל תרעיש יותר מידי..
הורדת המשתיק מקלה על "זרימת" הגזים באגזוז ובתאוריה הורדתו אכן מקלה עד תפקוד יותר "חלק" של המנוע.
במציאות יש בסיס לדבר ויתכן שהביצועים אכן ישתפרו מעט, אבל 10% זה ממש לא ריאלי,
אם להיות אופטימי במיוחד, אז אולי 3%-5% וזה גם בספק.. אבל תקבל יותר רעש
בקיצור, המשתיק מיותר אבל גם די מיותר להוריד אותו.. תנסה ותעדכן![]()
יתר על כן, הדיסקה הפנימית גורמת להגברת הלחץ הפנימי במשתיק, משפרת במידה משמעותית את הדיחוס במיכל, כתוצאה מכך את הזנת הדלק למנוע, במיוחד בטיפוס אנכי ובסל"ד נמוך.
הוצאת הדיסקה משפרת זרימת אוויר ופליטת גזים מהמנוע.. בלשון עממית "מנוע פחות חנוק"
יש שיפור בביצועים בעיקר פחות קאטים. ככוון הדוק יותר של הסיכות תתיתן לך קצת יותר סלד
לא חותם על אחוזים. כל מנועי הניטרו שלי ללא דיסקות .
בכל השירשור הזה לא נאמר שמנוע ללא דיסקה לא יפעל היטב. מצד שני, נאמר במפורש שמנוע עם דיסקה במשתיק יהיה פחות רגיש לכיוונים ופעולתו תהיה סדירה במצבים משתנים. המנועים שלך עושים פחות קאטים משום שהם מכוונים היטב. אבל הרגישות שלהם לכיוון יותר גדולה.
מאחר ולא מדובר במטיסים "על הקצה", כלומר תחרותיים, הזקוקים לכל שביב אנרגיה מהמנוע, אין כלל משמעות להפרשי הכוח שהמנוע עשוי לייצר עם או ללא הדיסקה.
במנועים שבטיסנים שלי הדיסקיות נמצאות במקומן והטיסנים טסים כמצופה מהם.
מנסיון פרטי בהחלט, בהחלט הורדת הדיסקה משפרת בערך הכל כולל יותר רעש. ככה זה במנועי OS , הם לא אוהבים להיות חנוקים.
AX ביחוד.
לא חותם על אחוזים.
אצלך יותר רעש זה שיפור ?!
אתה כנראה מאילו שרוצים שיסגרו כמה שיותר מנחתים בגלל תלונות מדיירי הסביבה, ואם לא יסגרו אז סתם ינסו לעשות צרות (בעצם לא סתם, רעשי מנוע למי שלא קשור לתחביב שלנו הם לא בדיוק משאת נפש כשרוצים שבת שקטה .....).
אם אתה לא מאמין תקרא הסבר ברור יותר של Boogle בקישור הזה.
נערך לאחרונה על ידי umbo; 17-08-2012 בשעה 08:35:00.
תודב לכולם![]()
----------------------------------------------------
If you want a job done right - do it yourself
----------------------------------------------------
if you can't do it yourself, buy ARF