הוצאת הדיסקה משפרת זרימת אוויר ופליטת גזים מהמנוע.. בלשון עממית "מנוע פחות חנוק"
יש שיפור בביצועים בעיקר פחות קאטים. ככוון הדוק יותר של הסיכות תתיתן לך קצת יותר סלד
לא חותם על אחוזים. כל מנועי הניטרו שלי ללא דיסקות .
הוצאת הדיסקה משפרת זרימת אוויר ופליטת גזים מהמנוע.. בלשון עממית "מנוע פחות חנוק"
יש שיפור בביצועים בעיקר פחות קאטים. ככוון הדוק יותר של הסיכות תתיתן לך קצת יותר סלד
לא חותם על אחוזים. כל מנועי הניטרו שלי ללא דיסקות .
בכל השירשור הזה לא נאמר שמנוע ללא דיסקה לא יפעל היטב. מצד שני, נאמר במפורש שמנוע עם דיסקה במשתיק יהיה פחות רגיש לכיוונים ופעולתו תהיה סדירה במצבים משתנים. המנועים שלך עושים פחות קאטים משום שהם מכוונים היטב. אבל הרגישות שלהם לכיוון יותר גדולה.
מאחר ולא מדובר במטיסים "על הקצה", כלומר תחרותיים, הזקוקים לכל שביב אנרגיה מהמנוע, אין כלל משמעות להפרשי הכוח שהמנוע עשוי לייצר עם או ללא הדיסקה.
במנועים שבטיסנים שלי הדיסקיות נמצאות במקומן והטיסנים טסים כמצופה מהם.