שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: מנגנון זנב של 250.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    כידוע מהנדס אני לא אבל אני לא בטוח מתן שחישובי הסל״ד שלך נכונים. מהירות הסיבוב האופטימלית ללהבי זנב של מסוק היא לייצור דחף מתאים להתנגד למומנט הסיבובי של הרוטור הראשי, לא בכדי לייצר עילוי לכלי. אני לא יודע אם הכח שמייצרת דיסקת הזנב בהתנגדות לרוטור הראשי יספיק לעילוי הקוואד שלך בהינתן 4 דיסקות כאלו... כמובן ששיקול מהירות הסיבוב האופטימלית קשור גם בחוזק הגריפים וביכולת שלהם לתפקד ביעילות בלי להינעל ובלי להתנתק אבל גם כאן השימוש בלהבי 500 על גריפים של 450 מסבך את העניינים, אני לא בטוח שניתן להניח שבמהירות המומלצת לרוטור זנב של 450, בשימוש עם להבי 500, הגריפים עדיין יתפקדו כמו שצריך בעומס ולא יתנתקו, יינעלו או יתעקמו .
    מהירות הראש של טירקס 500 היא בין ה2500 ל2800 בערך (ויש כאלו שעולים גם עד ל3000) והRATIO של הזנב הוא 4.68. אז 2600X4.68=12,160 (בערך) אז אז להבי הזנב מסתובבים בסביבות ה12,500. אז איפה למה החישוב לא נכון?
    ואם כתוב לדוגמא בנתוני המנוע שעם פרופ 7' הוא מפיק בערך 400 גרם דחף. אז להבי זנב בגודל הזה יפיקו בערך את אותו הדחף לא?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    מהירות הראש של טירקס 500 היא בין ה2500 ל2800 בערך (ויש כאלו שעולים גם עד ל3000) והRATIO של הזנב הוא 4.68. אז 2600X4.68=12,160 (בערך) אז אז להבי הזנב מסתובבים בסביבות ה12,500. אז איפה למה החישוב לא נכון?
    ואם כתוב לדוגמא בנתוני המנוע שעם פרופ 7' הוא מפיק בערך 400 גרם דחף. אז להבי זנב בגודל הזה יפיקו בערך את אותו הדחף לא?


    יש לך כאן טעות :
    פרופ בנוי עם התאמת הזוית לרדיוס הסיבוב כדי ליצור פסיעה אחידה בכל הרדיוסים, להבי זנב של מסוק לא בנויים כך והיעילות שלהם נמוכה עקב כך.
    כמו כן אם אתה לוקח גריפים של 450 אתה לא יכול להעמיס עליהם להבי זנב של 500 וRPM תיאורטי כלשהו. אתה חייב להתאים את העומסים מכאניקה אם לא מתחשק לך לחטוף איזה להב מעופף לעברך.
    אם אין לך כוונה להשתמש בפיטץ שלילי חפש להב אפילו אולי של דאון (התאמה קשה, יעילות גבוהה) או לחילופין להבים שנועדו לפיטץ משתנה. יש כאלה, אני רק לא יודע איפה.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    לא אמרתי שהחישוב לא נכון אלא שצריך לבדוק כמה עילוי תייצר דיסקה כזו; זה הנתון שהיה חסר לי, הדחף שדיסקה כזו אמור לייצר בסל״ד הנתון, לא ציינת זאת קודם. ומתחילת השרשור ראיתי שהבאת בחשבון את ה״חור״ במרכז הדיסקה (הדיסקה של הגריפים) שלא מייצר עילוי.
    אני עדיין לא בטוח שגריפים זנב של 450 יתמודדו עם עומס של להבי זנב של 500, מה שבטוח זה שתצטרך להרחיב את המיפתח של הגרים ואת החורים של הברגים שתופסים את הגריפ ולהשתמש בברגים עבים יותר משל ה450. למה שלא תשתמש פשוט במנגנוני זנב של 500 ותקצר את הבומים לאורך שאתה רוצה?
    אני לא רוצה להשתמש במזנב של 500 כי זה גדול וכבד. אני מעוניין להשאיר את הקוואד קטן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    יש לך כאן טעות :
    פרופ בנוי עם התאמת הזוית לרדיוס הסיבוב כדי ליצור פסיעה אחידה בכל הרדיוסים, להבי זנב של מסוק לא בנויים כך והיעילות שלהם נמוכה עקב כך.
    כמו כן אם אתה לוקח גריפים של 450 אתה לא יכול להעמיס עליהם להבי זנב של 500 וRPM תיאורטי כלשהו. אתה חייב להתאים את העומסים מכאניקה אם לא מתחשק לך לחטוף איזה להב מעופף לעברך.
    אם אין לך כוונה להשתמש בפיטץ שלילי חפש להב אפילו אולי של דאון (התאמה קשה, יעילות גבוהה) או לחילופין להבים שנועדו לפיטץ משתנה. יש כאלה, אני רק לא יודע איפה.
    אנשים שמים להבים של MCPX שהם באורך 120 מ"מ על זנבות של 500. והמנגנון הוא מאלומניום כך שאין סיבה שהוא לא יעמוד בעומס.
    וכל עניין הפיצ' המשתנה זה בשביל שאני אוכל לעשות 3D.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

נושאים דומים

  1. המחשת מנגנון בל-הילר
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 12:04:19
  2. [עזרה!] מציאת מנגנון מתקפל
    על ידי Guyazulay@ בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 05:55:03
  3. [עזרה!] מנגנון גלגלים
    על ידי meir685 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-02-2010, 21:29:28
  4. שדרוג מנגנון העלאת קבצים
    על ידי MDreamer בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-01-2010, 17:04:49
  5. למכירה מנגנון גלגל מתקפל
    על ידי seadoo בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-02-2009, 22:56:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •