שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: מנגנון זנב של 250.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנגנון זנב של 250.

    שלום.
    אני מתכנן איזה פרוייקט של קוואד עם פיצ' משתנה בגודל 30-35 ס"מ וחשבתי על להשתמש במנגנוני זנב של מסוק 250.
    ובגלל שצריך 4 כאלה אני צריך שהם יהיו זולים. השאלה עם הסינים יספקו את הסחורה (לא משנה אם זה רצועה או TT):
    http://www.ebay.com/itm/CNC-Metal-Ta...item20cc953e62

    או שיהיו יותר מידי חופשים?
    ואין לי מושג באיזה מהרויות ועומסים הם מיועדים לעמוד. ובגלל הישום שלי אני מניח שאני אצתרך להשתמש בלהבים יותר גדולים מהגודל עליו הם מיועדים. אתם חושבים שהם יתאימו?
    ואיזה מנוע אמור להתאים?

    מתן.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מנגנון זנב של 250.

    קנה מלידרסהובי.

    אני אקנה משם. יש אלומיניום במחיר מצחיק ופלסטיק במחיר מפגר.

    sgs II

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguy1a על הודעתו:

    ebay007 (31-10-2012)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ממליץ לך לקנות בלידרס כמו שגיא אמר, אבל את המנגנון של 450 ולא 250
    ה250 ירודולא תפיק ממנו תועלת
    איך אתה חושב לסובב את זה?, הרצועה המקורית מאד ארוכה, נסה להשיג רצועה באורך הנכון (בטוח שמישהו מייצר כאלה)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    ebay007 (31-10-2012)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    התכנון כרגע הוא להאריך את הציר של המנגנון ושהוא ישמש כציר למנוע.
    הבעיה ב450 זה שהמרחק בין הגריפים די גדול ואז אני אצתרך להשתמש בלהבים גדולים, ובסוף גם להגדיל את הקוואד. אני רוצה לשמור אותו קטן.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    בכל זאת אני מעדיף מנגנון זנב של 250 כי אני רוצה לשמור את הקוואד קטן.
    מצאתי את זה:
    http://www.himodel.com/helicopters/m...250SL-003.html

    זה נראה לכם סביר?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    אה, ומשהו מוכן בבקשה למדוד בשבילי את המרחק בין החורים שאליהם מתחברים הלהבים בגריפים האחוריים? (קוטר הדיסקה של הגריפים האחוריים)
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    1) אל תגדיל את משקל הלהבים, יש חשש שהגריפ יתנתק בסל"ד גבוה, אלה אם כן תוריד את הסל"ד - מה שיהיה מאוד יעיל ליעילות הרוטורים
    2) הכוחות שעל הסרוו להפעיל במנגנון שינוי הפיצ' גדולים להפתיע, ב250 הישנים ללא משקולות סיניות על הגריפים נמדדו בערכים שהדהימו אותי -ק"ג אחד או יותר
    מאחר ואני שונא להקליד אני מקצר - אבל אשמח לשוחח אתך בנושאים אלה בטל' 0522520560 דני.

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי dani2002 צפיה בהודעה
    1) אל תגדיל את משקל הלהבים, יש חשש שהגריפ יתנתק בסל"ד גבוה, אלה אם כן תוריד את הסל"ד - מה שיהיה מאוד יעיל ליעילות הרוטורים
    2) הכוחות שעל הסרוו להפעיל במנגנון שינוי הפיצ' גדולים להפתיע, ב250 הישנים ללא משקולות סיניות על הגריפים נמדדו בערכים שהדהימו אותי -ק"ג אחד או יותר
    מאחר ואני שונא להקליד אני מקצר - אבל אשמח לשוחח אתך בנושאים אלה בטל' 0522520560 דני.
    הי דני. תודה על המידע. בסוף אני בכל זאת הולך על גריפים של 450 עם להבי זנב של 500.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    הליך הנדסי קלאסי,
    שואל על 250, מקבל המלצה ל450 ובסוף הולך על להבים של 500

    בנוגע לרצועה, אולי עדיף לך TT כי אז תוכל לקבוע את האורך ואולי תוכל גם לשנע את הקורונות מזויות שונות... מנוע מרכזי פונה אנכית למעלה עם פיניון של TT יאפשר לך לחבר 4 TT בצורה זהה!
    מתח רצועה שונה יתן לך עומס שונה...ולכן אולי סל"ד סופי שונה בכל צד
    לעניות דעתי, במיוחד בקוואד, חשוב יציבות ואחידות הדחף ו TT יתן לך תפקוד הכי טוב מהבחינה הזאת
    נערך לאחרונה על ידי hagpel; 05-11-2012 בשעה 15:58:45.
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    הליך הנדסי קלאסי,
    שואל על 250, מקבל המלצה ל450 ובסוף הולך על להבים של 500

    בנוגע לרצועה, אולי עדיף לך TT כי אז תוכל לקבוע את האורך ואולי תוכל גם לשנע את הקורונות מזויות שונות...
    מתח רצועה שונה יתן לך עומס שונה...ולכן אולי סל"ד סופי שונה בכל צד
    לעניות דעתי, במיוחד בקוואד, חשוב יציבות ואחידות הדחף ו TT יתן לך תפקוד הכי טוב מהבחינה הזאת
    שאלתי על 250, בסוף הלכתי על 450. ללהבים אין קשר...
    אני לא צריך רצועה או TT. אני משתמש רק במכניקה של הפיצ'.


    ושאלה:
    קראתי ועשיתי קצת חישובים והגעתי לזה שהמהירות האופטימלית ללהבי זנב של 500 היא בערך 12,500 סל"ד. ואני מתכוון לחבר מנוע ישירות למנגנון. אז אם אני לוקח מנוע 1000 KV ואני משתמש בסוללה שלושה תאים אני מגיע בערך למהירות הזאת.
    הבעיה שהמנוע 1000KV לא במלאי ואני רוצה להוריד במשקל הקוואד. אז חשבתי לרדת לשני תאים (סוללה קלה יותר) ולהשתמש במנוע 1500 בערך. (מנוע קל יותר)
    השאלה האם יהיה לי בערך אותו הכוח?
    או שגם אם אני נשאר בערך באותו בסל"ד אבל אני מוריד את המתח אז בכל זאת הכוח יורד?

    תודה.
    נערך לאחרונה על ידי ebay007; 05-11-2012 בשעה 16:09:47.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  13. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנגנון זנב של 250.

    כידוע מהנדס אני לא אבל אני לא בטוח מתן שחישובי הסל״ד שלך נכונים. מהירות הסיבוב האופטימלית ללהבי זנב של מסוק היא לייצור דחף מתאים להתנגד למומנט הסיבובי של הרוטור הראשי, לא בכדי לייצר עילוי לכלי. אני לא יודע אם הכח שמייצרת דיסקת הזנב בהתנגדות לרוטור הראשי יספיק לעילוי הקוואד שלך בהינתן 4 דיסקות כאלו... כמובן ששיקול מהירות הסיבוב האופטימלית קשור גם בחוזק הגריפים וביכולת שלהם לתפקד ביעילות בלי להינעל ובלי להתנתק אבל גם כאן השימוש בלהבי 500 על גריפים של 450 מסבך את העניינים, אני לא בטוח שניתן להניח שבמהירות המומלצת לרוטור זנב של 450, בשימוש עם להבי 500, הגריפים עדיין יתפקדו כמו שצריך בעומס ולא יתנתקו, יינעלו או יתעקמו .
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  14. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    כידוע מהנדס אני לא אבל אני לא בטוח מתן שחישובי הסל״ד שלך נכונים. מהירות הסיבוב האופטימלית ללהבי זנב של מסוק היא לייצור דחף מתאים להתנגד למומנט הסיבובי של הרוטור הראשי, לא בכדי לייצר עילוי לכלי. אני לא יודע אם הכח שמייצרת דיסקת הזנב בהתנגדות לרוטור הראשי יספיק לעילוי הקוואד שלך בהינתן 4 דיסקות כאלו... כמובן ששיקול מהירות הסיבוב האופטימלית קשור גם בחוזק הגריפים וביכולת שלהם לתפקד ביעילות בלי להינעל ובלי להתנתק אבל גם כאן השימוש בלהבי 500 על גריפים של 450 מסבך את העניינים, אני לא בטוח שניתן להניח שבמהירות המומלצת לרוטור זנב של 450, בשימוש עם להבי 500, הגריפים עדיין יתפקדו כמו שצריך בעומס ולא יתנתקו, יינעלו או יתעקמו .
    מהירות הראש של טירקס 500 היא בין ה2500 ל2800 בערך (ויש כאלו שעולים גם עד ל3000) והRATIO של הזנב הוא 4.68. אז 2600X4.68=12,160 (בערך) אז אז להבי הזנב מסתובבים בסביבות ה12,500. אז איפה למה החישוב לא נכון?
    ואם כתוב לדוגמא בנתוני המנוע שעם פרופ 7' הוא מפיק בערך 400 גרם דחף. אז להבי זנב בגודל הזה יפיקו בערך את אותו הדחף לא?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  15. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    מהירות הראש של טירקס 500 היא בין ה2500 ל2800 בערך (ויש כאלו שעולים גם עד ל3000) והRATIO של הזנב הוא 4.68. אז 2600X4.68=12,160 (בערך) אז אז להבי הזנב מסתובבים בסביבות ה12,500. אז איפה למה החישוב לא נכון?
    ואם כתוב לדוגמא בנתוני המנוע שעם פרופ 7' הוא מפיק בערך 400 גרם דחף. אז להבי זנב בגודל הזה יפיקו בערך את אותו הדחף לא?
    לא אמרתי שהחישוב לא נכון אלא שצריך לבדוק כמה עילוי תייצר דיסקה כזו; זה הנתון שהיה חסר לי, הדחף שדיסקה כזו אמור לייצר בסל״ד הנתון, לא ציינת זאת קודם. ומתחילת השרשור ראיתי שהבאת בחשבון את ה״חור״ במרכז הדיסקה (הדיסקה של הגריפים) שלא מייצר עילוי.
    אני עדיין לא בטוח שגריפים זנב של 450 יתמודדו עם עומס של להבי זנב של 500, מה שבטוח זה שתצטרך להרחיב את המיפתח של הגרים ואת החורים של הברגים שתופסים את הגריפ ולהשתמש בברגים עבים יותר משל ה450. למה שלא תשתמש פשוט במנגנוני זנב של 500 ותקצר את הבומים לאורך שאתה רוצה?
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  16. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    מהירות הראש של טירקס 500 היא בין ה2500 ל2800 בערך (ויש כאלו שעולים גם עד ל3000) והRATIO של הזנב הוא 4.68. אז 2600X4.68=12,160 (בערך) אז אז להבי הזנב מסתובבים בסביבות ה12,500. אז איפה למה החישוב לא נכון?
    ואם כתוב לדוגמא בנתוני המנוע שעם פרופ 7' הוא מפיק בערך 400 גרם דחף. אז להבי זנב בגודל הזה יפיקו בערך את אותו הדחף לא?


    יש לך כאן טעות :
    פרופ בנוי עם התאמת הזוית לרדיוס הסיבוב כדי ליצור פסיעה אחידה בכל הרדיוסים, להבי זנב של מסוק לא בנויים כך והיעילות שלהם נמוכה עקב כך.
    כמו כן אם אתה לוקח גריפים של 450 אתה לא יכול להעמיס עליהם להבי זנב של 500 וRPM תיאורטי כלשהו. אתה חייב להתאים את העומסים מכאניקה אם לא מתחשק לך לחטוף איזה להב מעופף לעברך.
    אם אין לך כוונה להשתמש בפיטץ שלילי חפש להב אפילו אולי של דאון (התאמה קשה, יעילות גבוהה) או לחילופין להבים שנועדו לפיטץ משתנה. יש כאלה, אני רק לא יודע איפה.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  17. #15
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנגנון זנב של 250.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    לא אמרתי שהחישוב לא נכון אלא שצריך לבדוק כמה עילוי תייצר דיסקה כזו; זה הנתון שהיה חסר לי, הדחף שדיסקה כזו אמור לייצר בסל״ד הנתון, לא ציינת זאת קודם. ומתחילת השרשור ראיתי שהבאת בחשבון את ה״חור״ במרכז הדיסקה (הדיסקה של הגריפים) שלא מייצר עילוי.
    אני עדיין לא בטוח שגריפים זנב של 450 יתמודדו עם עומס של להבי זנב של 500, מה שבטוח זה שתצטרך להרחיב את המיפתח של הגרים ואת החורים של הברגים שתופסים את הגריפ ולהשתמש בברגים עבים יותר משל ה450. למה שלא תשתמש פשוט במנגנוני זנב של 500 ותקצר את הבומים לאורך שאתה רוצה?
    אני לא רוצה להשתמש במזנב של 500 כי זה גדול וכבד. אני מעוניין להשאיר את הקוואד קטן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    יש לך כאן טעות :
    פרופ בנוי עם התאמת הזוית לרדיוס הסיבוב כדי ליצור פסיעה אחידה בכל הרדיוסים, להבי זנב של מסוק לא בנויים כך והיעילות שלהם נמוכה עקב כך.
    כמו כן אם אתה לוקח גריפים של 450 אתה לא יכול להעמיס עליהם להבי זנב של 500 וRPM תיאורטי כלשהו. אתה חייב להתאים את העומסים מכאניקה אם לא מתחשק לך לחטוף איזה להב מעופף לעברך.
    אם אין לך כוונה להשתמש בפיטץ שלילי חפש להב אפילו אולי של דאון (התאמה קשה, יעילות גבוהה) או לחילופין להבים שנועדו לפיטץ משתנה. יש כאלה, אני רק לא יודע איפה.
    אנשים שמים להבים של MCPX שהם באורך 120 מ"מ על זנבות של 500. והמנגנון הוא מאלומניום כך שאין סיבה שהוא לא יעמוד בעומס.
    וכל עניין הפיצ' המשתנה זה בשביל שאני אוכל לעשות 3D.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

נושאים דומים

  1. המחשת מנגנון בל-הילר
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 12:04:19
  2. [עזרה!] מציאת מנגנון מתקפל
    על ידי Guyazulay@ בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 05:55:03
  3. [עזרה!] מנגנון גלגלים
    על ידי meir685 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-02-2010, 21:29:28
  4. שדרוג מנגנון העלאת קבצים
    על ידי MDreamer בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-01-2010, 17:04:49
  5. למכירה מנגנון גלגל מתקפל
    על ידי seadoo בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-02-2009, 22:56:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •