שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    91
    תודה!
    23
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    שלום,
    יש לי כבר דיי הרבה זמן בעיית יציבות עם הרחפן, עכשיו כשהתפנה לי קצת זמן ישבתי וחשבתי מה יכולים להיות הגורמים אבל אני דיי עובד עצות..
    הוא גם ממריא עקום, כלומר עם נטייה קבוע לצד, וגם באוויר בגובה נמוך מאוד הוא כאלו מאבד יציבות ומסתחרר במעיין מעגלים ]נמיים כאלו
    הינה הלינק ניתן להגביר עד 1080P:
    תודה ענקית לעוזרים.
    אני מחפש להתכונן לבגרות בתנ"ך ובספרות ובגם בהיסטוריה ואני צריך סיכומים, הסיכומים כאן הם סיכומים טובים?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    אני מעריך שהמנועים שלך לא מחוברים לבורד בצורה הנכונה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    באיזה לוח בקרה מדובר?
    האם עשית את הבדיקות לפני ההטסה - מחזיקים את הרחפן ביד מוודאים שהוא מייצב את עצמו ומתנגד לתגודות באמצעות המנוע המתאים. אם אתה רק מתחיל - עושים את זה בלי פרופים. יש ברשת כמה וכמה סרטונים שמסבירים את זה. זה מכסה את האפשרות שרועי נתן.
    בדקת שכול הסטיקים מאופסים?
    מהטיסה של השתי שניות - כבר רואים שיש רעידות שיכולות להצביע על GAIN גבוה מדי. האם נגעת בכיוונונים של לוח הבקרה?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    428
    תודה!
    16
    הודה 38 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    שאתה בודק עם הידיים מעל הראש למקרה שיעוף פרופ או שתשתחרר לך האחיזה

    Sent from my GT-I9100

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי oren_ben_nun צפיה בהודעה
    שאתה בודק עם הידיים מעל הראש למקרה שיעוף פרופ או שתשתחרר לך האחיזה

    Sent from my GT-I9100
    כשאתה בודק אז יותר נכון בלי פרופים!!!
    מה יעזור מעל הראש אם משתחרר? מותר רק לאוהבי "פני צלקת"
    מהיכן אתה בארץ? אשמח לעזור אם תרצה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    נראה שהמנועים כן מחוברים בסדר נכון, אחרת הוא לא היה עולה בכלל באוויר ומתהפך ישר, במבט ראשון ניראת בעיית GAINS. בשנייה הראשונה הוא ממריא יציב, ואז מתחילים התיקונים וה OVERSHOOT
    גיא.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    בטיסת המבחן הראשונה הרחפן שלי התרסק בגלל שבדיעבד גיליתי שערוץ הElevator היה מוגדר הפוך בתוכנה. מה שמצאתי כהכי נוח לבדוק את זה אח״כ זה להרים מעט מצערת כשהרחפן על רצפה חלקה, עם פרופים, לרמה שהוא עדיין לא מרחף אבל כן מתחיל בChicken Dance, ואז מעט משחק עם יתר הערוצים מראה בקלות האם הרחפן מגיב נכון להגאים או לא.
    זה כמובן מעבר לכיוון הגיין שהוזכר כאן
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    אני דווקא חושב שזה או גיינים גבוהים מידי בצרוף ויברציות וכנראה אולי לוח לא מקובע נכון על השלדה. ואם תספר לנו איזה לוח יש לך ( אם זה hk2.1 למשל .. אני אהמר על לוח דפוק )

    אני אציע לך עזרה גם אם אתה באזור חיפה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    באיזה ESC אתה משתמש? האם הם צרובים?
    אצלי הצריבה עשתה נפלאות ליציבות.
    בכל מקרה הייתי מתחיל בלי פרופים ובודק כיוון נכון של כל הערוצים. אח"כ הייתי מוסיף פרופים, ובודק ע"י החזקה ביד שהגיינים בכיוון הנכון.
    רק אז הייתי מתחיל לנסות להטיס, ובכל מקרה עדיף מעל דשא ולא אספלט.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    91
    תודה!
    23
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    הלוח הוא BLACK KK מאיביי.. ומכאן הגיע עיקר הבעיה כי הייתי בטוח שזה יבוא בתצורת + ובסופו של דבר גיליתי שזה X..
    כרגע הכול תוקן, אני מקווה לבדוק שוב מחר בשטח.. בכול מקרה, איך אתם ממליצים לי להחליט כמה לכוון את הYAW,PITCH וROLL שעל הלוח?
    תודה.
    אני מחפש להתכונן לבגרות בתנ"ך ובספרות ובגם בהיסטוריה ואני צריך סיכומים, הסיכומים כאן הם סיכומים טובים?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    תמתח חוטים מקצות זוג זרועות נגדיות, בצורה שהרחפן יהיה חופשי להתגלגל, אפשר להוריד את הפרופים מהזרועות עם החוט, וככה תוכל לכוון כל ציר בנפרד, במקרה של קוואד סימטרי, מספיק רק ציר אחד, השני יהיה זהה ( PITCH , ROLL)
    גיא.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    91
    תודה!
    23
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    אוקיי יש עוד בעיה כרגע, אחרי שצרבתי מחדש וחיברתי הכול, נראה שהלוח מגיב טוב לכול התזוזות, אבל הבעיה העיקרית הוא שהוא מסתובב בהמראה סביב הציר של עצמו(כמו במסוק שאיבד פרופלור זנב),
    ניסיתי לעשות YAW REVERSE, על ידי כניסה למצב והזזת הסטיק הRUDDER, אבל זה גורם לי להיפוך של הקוואד כשאני מנסה להמריא..
    תודה לעוזרים, אני על סף שבירה עם הקוואד הזה..
    אני מחפש להתכונן לבגרות בתנ"ך ובספרות ובגם בהיסטוריה ואני צריך סיכומים, הסיכומים כאן הם סיכומים טובים?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיית אי יציבות עם הרחפן.

    כשאתה אומר YAW REVERSE אתה מתכוון שהפכת את הכיוון של ה YAW GAIN?
    יש המון סרטונים שמסבירים איך לבדוק שה YAW עובד נכון (כשמסובבים ביד את הרחפן מצד לצד, צריך לוודא שזוג המנועים הנכון מגביר מהירות והזוג השני מוריד מהירות). הבדיקה מתבצעת ללא פרופים ככה שאתה לא מסכן את הרחפן.
    האם ביצעת כיול לכל הבקרים?
    יש הרבה דברים שצריך לוודא לפני שאתה מטיס רחפן בפעם הראשונה. נראה לי שקפצת קדימה מוקדם מדי ולכן אתה חווה כל כך הרבה בעיות.
    קח את הזמן לעבור שוב על כל הסטאפ. תוריד פרופים ותוודא שהכל מחובר כמו שצריך, כל המנועים מסתובבים לכיוון הנכון, בזמן הנכון ובכל מצב (throttle up/down, pitch, roll, yaw).
    לעבוד לאט יכול להיות מתסכל ומשעמם לפעמים. לעבוד מהר ולדלג על שלבים יכול לתסכל הרבה יותר, כשאתה מנסה בדיעבד להבין מה עשית פספסת.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מטען טורניגי 4 יציאות טעינה חדש
    על ידי izikva בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-10-2011, 19:13:43
  2. תא אחד של ליטיום - שלוש יציאות מתח?!
    על ידי rapghsi בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-11-2010, 15:36:34
  3. בקרת יציבות
    על ידי ORAN55 בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 07-10-2010, 00:11:07
  4. [שאלה] למישהו יש ניסיון עם המטען עם 4 יציאות של Turnigy?
    על ידי tkolber בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2010, 14:40:56
  5. בעיית יציבות בציר הסבסוב.
    על ידי igalr בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 11-09-2010, 08:29:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •