שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 26 עד 50 מתוך 56

נושא: בלוג בניה מתמשך

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל צירי גלגלים

    צירי גלגלים

    לא מצליח להבין אם היצרן כבר מייצר צירי גלגלים למה הוא לא מייצר באורך הנכון והמרכיב צריך לחתוך אותם עם דרמל.
    נראה לי כמו קנוניה של חברות הטיסנים שאנשים יקנו מכשירי דרמל...

    מדידה (פעמיים), חיתוך ועיגול הקצה בהשחזה:

    Measure twice, cut once
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	035.jpg‏ 
Views:	124 
Size:	327.8 קילובייט 
ID:	107440   Click image for larger version. 

Name:	036.jpg‏ 
Views:	126 
Size:	309.8 קילובייט 
ID:	107441   Click image for larger version. 

Name:	037.jpg‏ 
Views:	118 
Size:	345.4 קילובייט 
ID:	107442  

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרכבת Wheel Pants

    הרכבת Wheel Pants

    חיבור שני הבלוקים עם CA דליל.
    קידוח בבית הגלגל.
    הדבקת הבלוק השלם לדופן בית הגלגל מבפנים.
    קדיחה בכנ-הנסע, תחילה במקדח 1 מ"מ ליצירת Drill Guide ואח"כ שני מ"מ.
    הידוק הברגים (ללא LockTite) וסיום.

    תמונות:
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	038.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	333.0 קילובייט 
ID:	107443   Click image for larger version. 

Name:	039.jpg‏ 
Views:	107 
Size:	371.4 קילובייט 
ID:	107444   Click image for larger version. 

Name:	040.jpg‏ 
Views:	107 
Size:	346.3 קילובייט 
ID:	107445   Click image for larger version. 

Name:	041.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	188.4 קילובייט 
ID:	107446   Click image for larger version. 

Name:	042.jpg‏ 
Views:	109 
Size:	187.8 קילובייט 
ID:	107447  

    Click image for larger version. 

Name:	043.jpg‏ 
Views:	104 
Size:	238.0 קילובייט 
ID:	107448   Click image for larger version. 

Name:	044.jpg‏ 
Views:	102 
Size:	226.3 קילובייט 
ID:	107449  
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 24-06-2014 בשעה 09:26:51.

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל המשך...

    זה מתעכב בגלל לחץ בעבודה ובגלל שני טריינרים שהייתי צריך לסיים.
    נתקדם בקרוב.

    החלק היחיד שעדיין חסר הוא המנוע.
    כשאני צריך משהו יותר "דחוף" אני מזמין בשירות EMS, בידיעה שעליי לשלם מיסים שונים (אם יש) ו 35.40 עבור שירותי הדואר הנפלאים.
    בד"כ EMS כן מגיע מהר יחסית, אבל משום מה המנוע מסרב להגיע.
    באתר של הדואר כתובה אותה הודעה כבר חודש: "פריט ה EMS נמצא במתקן מיון בסין העממית ושוייך למשלוח לישראל".

    העיקר שהוא "שוייך"....
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 21-05-2014 בשעה 09:21:04.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עדכון...

    עדכון...

    היום התקנתי את הגה גובה שמאל והתקנתי צירים על הימני, אותו נרכיב מחר.
    אעלה תמונות בהמשך...

    המנוע עדיין לא הגיע.
    אני בשלב ההתכתבויות מול הוביקינג דרך הממשק של PayPal (פתחתי לפני מספר ימים תלונה), כנראה שבקרוב אבצע אסקלציה לבקשת החזר כספי.

    בנוסף, השבוע קרה לי משהו מוזר,
    שני בקרי מהירות מסוג Talon-90 התאבדו לי, ולא היה שום קשר ביניהם (כל אחד בפרוייקט אחר, מנוע אחר, סוללות אחרות, מקלט אחר).
    אחד היה במסוק והשני בטריינר שפרסמתי למכירה. כנראה התאבד לאות מחאה על המודעה.

    את המסוק אני לא רוצה לקרקע, לכן הבקר שיעדתי לפרוייקט המדובר (שגם ככה מתעכב בגלל המנוע) יעבור למסוק כרגע...
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 27-05-2014 בשעה 21:15:40.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עדכון...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dexter צפיה בהודעה
    עדכון...

    היום אני בשלב ההתכתבויות מול הוביקינג דרך הממשק של PayPal (פתחתי לפני מספר ימים תלונה), כנראה שבקרוב אבצע אסקלציה לבקשת החזר כספי.
    הם באמת עונים לך בממשק של paypal כל דיווחים עד כה היו שאם פותחים תלונה ב paypal הם אפילו לא טורחים להגיב שם.
    ומה הטעם באסקלציה אם הזמנת EMS.. בדר"כ EMS זה משלוח מבוטח שיש תיעוד מלא של כל מה שקורה עם החבילה.

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עדכון...

    ציטוט נכתב במקור על ידי אננס צפיה בהודעה
    הם באמת עונים לך בממשק של paypal כל דיווחים עד כה היו שאם פותחים תלונה ב paypal הם אפילו לא טורחים להגיב שם.
    ומה הטעם באסקלציה אם הזמנת EMS.. בדר"כ EMS זה משלוח מבוטח שיש תיעוד מלא של כל מה שקורה עם החבילה.
    הם אכן עונים בממשק של PayPal.
    לצערי יש לי נסיון רב עם הסיני ו PayPal, נכון להיום כמעט כל פניה שלי אליהם בנוגע להזמנה מתבצעת ישירות דרך PayPal.
    הייתי כמובן מעדיף לפנות אליהם כמו לכל עסק מכובד דרך שרל"ק אבל שם בד"כ הם לא מבריקים.

    כאשר אני משלם אקסטרא להוביקינג עבור משלוח מהיר (EMS) אני מצפה לקבל את המוצר בפרק זמן סביר.
    להמתין חודש ושבוע למוצר EMS, כאשר הסטאטוס הוא שהמוצר עדיין בסין, זה דבר שמקנה לי, לדעתי את הזכות לבטל ולקבל חזרה את התשלום (כולל דמי המשלוח).
    האסקלציה ב PayPal היא פשוט הכלי שאני יכול להפעיל כדי לקבל זאת.

    יחד עם זאת,
    אני לא ממהר להכריז על הוביקינג כמקור הרוע בעולם.
    הוביקינג מבחינתי הוא עוד ספק מוצרים כמו אחרים ויש לו חסרונות (איכות, זמני שילוח, שרל"ק) ויתרונות (מחיר).
    אגב, לא תמיד הוא אשם... לדואר ולמכס יש תרומה נכבדה לבעית ההזמנות שלנו...
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 28-05-2014 בשעה 13:28:37.

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לDexter על הודעתו:

    אננס (28-05-2014)

  8. #32
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עדכון מערכת הנעה

    טוב...
    בעודנו ממתינים למנוע, ביצעתי מספר שינויים בסטאפ:

    מנוע:
    עדיין ממתינים למנוע שיגיע מסין.

    בקר:
    ללא שינוי - אתקין Edge 100 של CC.

    סרוואים:
    במקום 5 של הייטק, אתקין רק 4 סרוואים דיגיטאליים של הייטק (5625) בהגאים ואחד דיגיטאלי של סווקס (1258) בהגה הכיוון.
    מסתבר שאחד מהחמישה שהיו לי תקול.

    סוללות:
    במקום 8S 2800 כמו שתכננתי, אני אתקין 4000 8S כדי לקבל זמן טיסה ארוך יותר.

  9. #33
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פרופ

    צריך לקנות פרופ כדי שזה לא יעכב אותנו אח"כ...

    תחושת בטן שלי להתחיל עם 17x4 17x5 או 17x4W....

    מה דעתכם?

  10. #34
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עדכון...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dexter צפיה בהודעה
    הם אכן עונים בממשק של PayPal.
    לצערי יש לי נסיון רב עם הסיני ו PayPal, נכון להיום כמעט כל פניה שלי אליהם בנוגע להזמנה מתבצעת ישירות דרך PayPal.
    הייתי כמובן מעדיף לפנות אליהם כמו לכל עסק מכובד דרך שרל"ק אבל שם בד"כ הם לא מבריקים.

    כאשר אני משלם אקסטרא להוביקינג עבור משלוח מהיר (EMS) אני מצפה לקבל את המוצר בפרק זמן סביר.
    להמתין חודש ושבוע למוצר EMS, כאשר הסטאטוס הוא שהמוצר עדיין בסין, זה דבר שמקנה לי, לדעתי את הזכות לבטל ולקבל חזרה את התשלום (כולל דמי המשלוח).
    האסקלציה ב PayPal היא פשוט הכלי שאני יכול להפעיל כדי לקבל זאת.

    יחד עם זאת,
    אני לא ממהר להכריז על הוביקינג כמקור הרוע בעולם.
    הוביקינג מבחינתי הוא עוד ספק מוצרים כמו אחרים ויש לו חסרונות (איכות, זמני שילוח, שרל"ק) ויתרונות (מחיר).
    אגב, לא תמיד הוא אשם... לדואר ולמכס יש תרומה נכבדה לבעית ההזמנות שלנו...
    לדעתי החבילה שלך לא בסין אלא בארץ וEMS ישראל לא ממהרים לשחרר את החבילות, לי יש חבילת EMS מהמחסן בסין דרך דואר בלגיה עם אותו סטאטוס
    "פריט ה-EMS נמצא במרכז מיון EMS בבלגיה ושוייך למשלוח לישראל." מזה מאז ה 13/5

    קשה לי להאמין שדואר בלגיה מעכב את החבילה כבר שבועיים כבר ודואר סין מעכב את החבילה שלך חודש... יותר הגיוני שהחבילות תקועות בנתב"ג ואף אחד לא דואג לשחררם..
    מה שאני אומר זה שקצת מיהרת לפתח דיספיוט ...
    מה בדיוק הסיני אשם שהדואר שלנו דפוק? מה בדיוק עוזר לך לבזבז זמן על התכתביות איתו שברור שהוא שלח את החבילה והיא תקועה בדרך?
    הרי גם אם תקבל את הכסף ... הם יקבלו הודעה שתקבל את החבילה (אמרנו EMS )

    שהם שלחו לי חבילה בפדקס - אני חתמתי על החבילה ב 15:00 וב 19:00 הסיני שלח לי הודעה האם החבילה התקבלה והכל בסדר איתה?
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 28-05-2014 בשעה 18:50:24.

  11. #35
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התקדמות

    ממשיכים...
    ביום שישי התפנתי לסיים את הזנב.

    התקנת הגאי הגובה:
    התקנתי את שני החצאים עם 4 צירי ספר של GP בכל אחד.
    את ההדבקה ביצעתי עם אפוקסי 30.
    לא השתמשתי בקיסמי שיניים, ארבעה צירים לכל חצי הגה זה מספיק חזק.
    Click image for larger version. 

Name:	2.jpg 
Views:	143 
Size:	485.7 קילובייט 
ID:	109009Click image for larger version. 

Name:	0.jpg 
Views:	125 
Size:	465.6 קילובייט 
ID:	109007Click image for larger version. 

Name:	1.jpg 
Views:	120 
Size:	472.5 קילובייט 
ID:	109008

    מיקום הסרוואים:
    מיקמתי את שלושת הסרוואים (גובה וכיוון).
    קדחתי קלות עם מקדח 1 מ"מ ליצירת גייד, אח"כ הברגה של הבורג (על ריק) ואז טיפה של CA דליל כדי שהעץ סביב החור יתחזק.
    מבחינת הברגים, אני לא אוהב את ברגי הפיליפס שמגיעים עם הסרוואים. אני משתמש בברגי אלן ייעודיים של דוברו.
    Click image for larger version. 

Name:	6.jpg 
Views:	119 
Size:	464.6 קילובייט 
ID:	109013Click image for larger version. 

Name:	4.jpg 
Views:	121 
Size:	405.7 קילובייט 
ID:	109011Click image for larger version. 

Name:	7.jpg 
Views:	114 
Size:	476.0 קילובייט 
ID:	109014Click image for larger version. 

Name:	5.jpg 
Views:	110 
Size:	393.4 קילובייט 
ID:	109012Click image for larger version. 

Name:	3.jpg 
Views:	119 
Size:	470.6 קילובייט 
ID:	109010

    על התקנת ההורנים על ההגאים אין יותר מידי מה לפרט. מוודאים מיקום, קודחים, מבריגים (בלי לדחוס מידי את משטח ההיגוי).
    Click image for larger version. 

Name:	8.jpg 
Views:	120 
Size:	465.3 קילובייט 
ID:	109015

    הארכת חוטי הסרוואים:
    הרוב המוחלט של המטיסים משתמש במאריכים ובפתרון כלשהו לאבטחת חיבור שני החוטים (סנדל פלסטיק או שרינק וכו').
    למרות שבד"כ זה עובד מצויין, אני מעדיף להלחים את חוט הסרוו אל החוט מאריך.
    המאריכים הם 22 AWG, את ההלחמה הזו אני בד"כ עושה ב 300 מעלות, ומשתמש בבידוד 2 מ"מ (בשלושה צבעים).
    Click image for larger version. 

Name:	14.jpg 
Views:	116 
Size:	469.1 קילובייט 
ID:	109021Click image for larger version. 

Name:	12.jpg 
Views:	122 
Size:	470.3 קילובייט 
ID:	109019Click image for larger version. 

Name:	10.jpg 
Views:	123 
Size:	465.9 קילובייט 
ID:	109017Click image for larger version. 

Name:	17.jpg 
Views:	114 
Size:	479.2 קילובייט 
ID:	109024Click image for larger version. 

Name:	15.jpg 
Views:	125 
Size:	463.7 קילובייט 
ID:	109022Click image for larger version. 

Name:	13.jpg 
Views:	109 
Size:	468.4 קילובייט 
ID:	109020Click image for larger version. 

Name:	11.jpg 
Views:	121 
Size:	464.4 קילובייט 
ID:	109018Click image for larger version. 

Name:	9.jpg 
Views:	130 
Size:	488.3 קילובייט 
ID:	109016Click image for larger version. 

Name:	16.jpg 
Views:	115 
Size:	464.6 קילובייט 
ID:	109023

    זרועות סרוו
    שני העקרונות הבסיסיים הם שיש להשתמש בסרוו מתאים, ובנוסף, למקסם את התנועה במשדר כדי לקבל מקסימום רזולוציה.
    לדוגמא, שימוש ב 120 נקודות לכל כיוון במשדר והתאמת המכניקה כך שתתקבל ההטיה המתאימה במשטח ההיגוי.
    את מהירות התנועה מקבלים מבחירת סרוו מספיק מהיר, (לא חסרים בשוק סרוואים זריזים) ולא ע"ח תנועה צרה בסטיק.
    כך שומרים על רזולוציה מיטבית.
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 31-05-2014 בשעה 21:05:12.

  12. #36
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בלוג בניה מתמשך

    צריך לקנות פרופ.

    זה המנוע: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ner_motor.html
    הסטאפ הוא 8 תאים, מכוון 3D, בדגש על מהירות איטית.

    אני חושב להתחיל עם פרופ 17x6 ולהתקדם משם.
    מה דעתכם?

  13. #37
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע ותושבת

    תושבת מנוע
    נשארה לי תושבת מנוע חשמלי מטיסן קודם, אך היא קטנה ולא מתאימה.
    החלטתי לשמור ממנה רק את הפלטה אליה המנוע מוברג ולבנות את השאר.
    השתמשתי בדיקט תעופתי 1.5 מ"מ ואיפה שצריך הכפלתי ל 3 מ"מ.
    ההדבקות נעשו באפוקסי 30 דקות.
    לבסוף החלטתי לצבוע את התושבת בשחור (למרות שהיא נמצאת לגמרי בתוך הקוואל).

    סימון מרכז מנוע בפלטה וקידוח לברגים:
    Click image for larger version. 

Name:	01.jpg 
Views:	106 
Size:	322.7 קילובייט 
ID:	109431Click image for larger version. 

Name:	02.jpg 
Views:	109 
Size:	347.9 קילובייט 
ID:	109432Click image for larger version. 

Name:	03.jpg 
Views:	110 
Size:	335.9 קילובייט 
ID:	109433Click image for larger version. 

Name:	04.jpg 
Views:	104 
Size:	298.3 קילובייט 
ID:	109434

    בנית התושבת עצמה, דיקט תעופתי, מדידות וחיתוכים,
    התכנון הוא כזה שהאוזניים של הפלטה עליה מורכב המנוע נכנסים לתוך שתי הפלטות משני הצדדים. אותו דבר לצד שמתברג ל FW:

    Click image for larger version. 

Name:	05.jpg 
Views:	110 
Size:	357.8 קילובייט 
ID:	109435Click image for larger version. 

Name:	06.jpg 
Views:	109 
Size:	268.5 קילובייט 
ID:	109436Click image for larger version. 

Name:	07.jpg 
Views:	123 
Size:	253.2 קילובייט 
ID:	109437Click image for larger version. 

Name:	08.jpg 
Views:	108 
Size:	289.6 קילובייט 
ID:	109438Click image for larger version. 

Name:	09.jpg 
Views:	106 
Size:	293.7 קילובייט 
ID:	109439

    צביעת התושבת, הצבע נגמר לי באמצע השכבה הראשונה, החלטתי להרכיב אותה בכל זאת ולסיים את הצביעה בשלב מאוחר יותר:
    Click image for larger version. 

Name:	10.jpg 
Views:	122 
Size:	287.4 קילובייט 
ID:	109440Click image for larger version. 

Name:	11.jpg 
Views:	114 
Size:	318.2 קילובייט 
ID:	109441Click image for larger version. 

Name:	12.jpg 
Views:	116 
Size:	330.6 קילובייט 
ID:	109442

    הרכבת הקוואל למדידות, נראה טוב!
    Click image for larger version. 

Name:	13.jpg 
Views:	113 
Size:	281.0 קילובייט 
ID:	109443Click image for larger version. 

Name:	14.jpg 
Views:	115 
Size:	288.4 קילובייט 
ID:	109444

    הרכבתי את הבקר בתוך התושבת עם שני ברגים, הלחמתי לו קונקטורים, חיברתי למנוע ועטפתי בשרינק:
    Click image for larger version. 

Name:	15.jpg 
Views:	118 
Size:	324.1 קילובייט 
ID:	109445Click image for larger version. 

Name:	16.jpg 
Views:	119 
Size:	274.7 קילובייט 
ID:	109446

  14. #38
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התקדמות

    היום היה לי קצת זמן פנוי.

    נתתי גז, אני מקווה לעשות טסט בסופ"ש הקרוב!

    מה עשינו היום?

    1. הרכבתי את הסוללה 8 תאים:
    את שתי הסוללות 4 תאים הדבקתי לסוללה אחת 8 תאים.
    לכל סוללה יש מחבר משלה, הטעינה / איזון יתבצעו בנפרד לכל אחת.

    2. הרכבתי מחבר מפצל:
    הרכבתי מחבר (Y) המחווט את שתי הסוללות בצורה טורית (מחבר את המתח).
    הלחמתי מחבר כזה גם לבקר.
    כל המחברים בטיסן הם מסוג XT-90.

    3. מיקמתי את המקלט:
    חתכתי חתיכת דיקט 1.5 מ"מ ומיקמתי את המקלט עליו (עם ספוג 4 מ"מ חוצץ).

    4. Radio Setup:
    ביצעתי תיכנות ראשוני של המשדר בהתאם.

    5. חופה:
    חתכתי את החופה בהתאם, צבעתי שכבה ראשונה בשחור.


    אגב,
    אתמול חיברתי את המאזנות לכנף (שמגיעה מוכנה כיחידה אחת).
    צירי דוברו 117, הדבקה באפוקסי.
    בדיוק כמו ביצוע הגה הגובה.

    אני עייף מידי להעלות תמונות.... מחר...

  15. #39
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בלוג בניה מתמשך

    בהצלחה בטסט
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	attachment0FMZC5A0.jpg‏ 
Views:	107 
Size:	294.9 קילובייט 
ID:	109568  
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  16. #40
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בלוג בניה מתמשך

    ציטוט נכתב במקור על ידי saportas צפיה בהודעה
    בהצלחה בטסט
    תודה.
    אכן בתוכנית לפתוח פתחי קירור...

  17. #41
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תמונות

    אנסה לתזמן היום טסט....

    את הסוללה מיקמתי מתחת לחופה הצבועה.
    בטסט אני מוותר על הקוואל לטובת ניטור חום הבקר.

    הסוללה:
    Click image for larger version. 

Name:	04.jpg 
Views:	104 
Size:	234.8 קילובייט 
ID:	109681

    המפצל:
    Click image for larger version. 

Name:	20140613_132952.jpg 
Views:	110 
Size:	210.0 קילובייט 
ID:	109682Click image for larger version. 

Name:	20140613_132947.jpg 
Views:	107 
Size:	188.7 קילובייט 
ID:	109683

    הסוללה מתחברת עם ולקרו מתחת ושתי רצועות סוגרות, כרגע הוספתי אזיקון לחיזוק, עד שאשיג רצועה נוספת.

    החלקים למקלט:
    Click image for larger version. 

Name:	01.jpg 
Views:	100 
Size:	222.5 קילובייט 
ID:	109684

    הכנף:
    Click image for larger version. 

Name:	20140613_133007.jpg 
Views:	103 
Size:	417.6 קילובייט 
ID:	109685

  18. #42
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בלוג בניה מתמשך

    CG תקין. טיפהל'ה קידמי.

    הוספתי 14 גרם לקצה כנף ימין לטובת איזון ציר מאזנות.

  19. #43
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תמונות

    הטיסן:

    Click image for larger version. 

Name:	00.jpg 
Views:	153 
Size:	202.1 קילובייט 
ID:	109686

  20. #44
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בלוג בניה מתמשך

    נעדכן אחרי הטסט...

  21. #45
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תמונות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dexter צפיה בהודעה
    הטיסן:

    Click image for larger version. 

Name:	00.jpg 
Views:	153 
Size:	202.1 קילובייט 
ID:	109686
    עבודה יפה !
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  22. #46
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טסט פלייט

    נתחיל מהסוף:
    הטסט עבר בהצלחה

    ועכשיו לפרטים:
    ביום שישי בצהריים הטיסן עבר טסט פלייט שהורכב מבדיקה כללית על הקרקע, קצת מדידות (מתח זרם סל"ד) ואז טיסה קצרה (4 דקות) לקיזוז ראשוני ובדיקת צריכה.
    הוא טס מעולה! הסטאפ קצת אובר בשבילו ולכן הגבלתי את המצערת במשדר ל 80 אחוז (בערך 1500 וואט).
    הטיסן המריא בשלושה מטרים, נדרשו רק 5 קליקים של קיזוז אף מטה וזהו.
    הנחיתה הייתה קצת קנגורו, היו כמה קפיצות, אבל לא משהו רציני, (אולי CG?).
    לאחר 4 דקות טיסה הסוללות קיבלו בחזרה 930 mAh, דבר שאיפשר למשוך את הטיסה השניה ל 8 דקות.

    בטיסה השניה התחלתי להעביר את הטיסן בטבלת קיזוז (סדרת תרגילים לקיזוז מדוייק) ואכן ה CG היה קדמי מידי, הפתרון הזזת הסוללות כמה ס"מ אחורה.
    נערך לאחרונה על ידי Dexter; 15-06-2014 בשעה 10:39:49.

  23. #47
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בלוג בניה מתמשך

    המשך:

    ביום שבת ביצעתי עוד 5-6 טיסות.
    הטיסן מאוד מהנה.
    זמן טיסה 10 דקות 3D בכיף, כולל ריחופים, לאחר מכן הסוללות מקבלות בערך 2700 mAh חזרה.
    הפרופ שבחרתי לבסוף (15 6) מרגיש בול. הטיסן לא מהיר, גם בפול מנוע, ומחזיק 90 מעלות 70-75 אחוז מצערת (נמדד לקראת סוף הטיסה, הסוללות לקראת סיום).
    מבחינת היגוי, כל ההיגוי הוגדר ע"פ המדריך של GP, בפועל מרגיש חוסר במאזנות ובהגה כיוון, דבר שיטופל בהמשך.

  24. #48
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טסט פלייט

    קצת נתונים אחרי המדידות בשטח וקריאת הלוג של הבקר:

    המערכת מוציאה 1500 וואט בערך, במקסימום.
    זרם מקסימלי, פיקים של 45 אמפר בערך.
    הבקר לא עבר 50 מעלות לכל אורך השימוש.
    גם המנוע מרגיש נעים אחרי טיסה.

    10 דקות טיסה בסגנון 3D מתבצעות בכיף, עם רזרבה לנחיתות חוזרות.

  25. #49
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טסט פלייט

    יש וידאו של הטסט, אעלה בהמשך...

  26. #50
    תאריך הצטרפות
    Apr 2014
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התקדמות

    טוב.
    אחרי שעברנו טסט-פלייט בהצלחה, וידאנו שמיקום הסוללות נכון, שהבקר והמנוע לא מתחממים, אפשר להמשיך:

    א. הרכבת קאוול.
    ב. הרכבה סופית של החופה.
    ג. חיזוק פושרודים עם שרוול קרבון.
    ד. כיוון משטחי היגוי בהתאם.

    הרכבת הקאוול:

    החלטתי קצת פחות לטובת היופי ויותר לטובת היעילות ופתחתי בקאוול שלושה חורים, למטה, למעלה (שני צידי הבקר) ומקדימה (כניסת אוויר מהפרופ-ווש).

    סימון החיתוך ע"י צורה מקרטון:
    Click image for larger version. 

Name:	6.jpg 
Views:	92 
Size:	274.2 קילובייט 
ID:	109787

    ביצוע של קדיחות מרובות במקדח 1 מ"מ לאורך קווי החיתוך:
    Click image for larger version. 

Name:	4.jpg 
Views:	89 
Size:	250.4 קילובייט 
ID:	109785

    חיתוך ע"י צירוף הנקודות הקדוחות:
    Click image for larger version. 

Name:	5.jpg 
Views:	93 
Size:	248.4 קילובייט 
ID:	109786

    שיוף עם נייר זכוכית:
    חובה חובה חובה חובה חובה לשים מסיכת נשימה! האבק הזה לא טוב!
    Click image for larger version. 

Name:	7.jpg 
Views:	90 
Size:	409.3 קילובייט 
ID:	109788

    תוצאה:
    Click image for larger version. 

Name:	9.jpg 
Views:	93 
Size:	312.7 קילובייט 
ID:	109789
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	85 
Size:	299.1 קילובייט 
ID:	109783   Click image for larger version. 

Name:	3.jpg‏ 
Views:	82 
Size:	269.9 קילובייט 
ID:	109784   Click image for larger version. 

Name:	10.jpg‏ 
Views:	82 
Size:	317.2 קילובייט 
ID:	109790  

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [חדשות] בלוג עדכונים בפייסבוק
    על ידי MDreamer בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-08-2011, 10:14:47
  2. מצטרף למלחמה בלוב....
    על ידי naty בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-03-2011, 21:24:01
  3. [חדשות] המלחמה בלוב.. מה קורה שם באמת!
    על ידי MDreamer בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-03-2011, 21:55:32
  4. בלוג הסווארם, מומלץ
    על ידי eagle701 בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02-02-2011, 13:28:59
  5. [מוצר חדש] בלוג חדש
    על ידי Shay בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-05-2010, 02:24:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •