תגובה: שרשור בניה כפיר IAF

נכתב במקור על ידי
saportas
היי כנראה לא הסברתי את דעתי נכון. חלילה, לא התכוונתי לפגוע באיש
הסר דאגה מליבך 
רק ציינתי עובדה וניסיונך העשיר והמרשים אומר לי שאתה מבין היטב ניואנסים והשפעתם על תכונות ואופי כלי הטיס.
במטוסים עם גלגל אף וכנף דלתא, ככל שכני הנסע הראשיים אחוריים יותר היציבות על הקרקע עולה אבל אם אין מסלול מספיק ארוך ובהינתן עומס כנף יחסית גבוה, יש מצב שבגלל עודף אפ הטיסן ימריא במקרה הטוב בצורה לא מחמיאה למטיס, ובמקרה הרע יצא משליטה, אבל אני לא רוצה להשמע מטיף. רק העלתי נקודה ששווה התייחסות.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes