ליאור,

ראשית, אין צורך להטיף לי על PREFLIGHT. אני מכיר את הנושא היטב (כפי שאתה יודע). במקרה הזה נעשתה טעות תמימה ואיני מתבייש להודות בכך, ולכן גם פרסמתי את המקרה - ע"מ שאחרים ישכילו ממנו.
שנית, המומנט גדל (גם במניפה ההפוכה) יחד עם הדחף (שעולה עם הסל"ד למרות הירידה ביעילות).
אין לי כל רצון לפתוח דיום אירודינמי - סה"כ לחלוק חוויה מעניינת. אם הנושא מעניין אותך ותרצה, נמשיך בשיחה פרטית.

אשר SAPORTAS - המניפה אכן עבדה הפוך, ואכן היה דחף סיבובי (כפי שציינתי בהודעתי המקורית) אך לא היה הבדל ניכר ברעש בעת הפעולה של 2 המנועים, ככל הנראה בגלל הרעש הרב מהמנוע השני שגבר על הרעש של המנוע עם המניפה ההפוכה.