לטעמי, שים בצד רגע את השיקולים האוירודינמיים ואת יכולת החיזוי המדוייקת של שחר שידע שתשאל את השאלה, הכל יהיה תלוי בנצילות המנוע בסטאפ הרלוונטי.
למה? כי בסופו של דבר מה שהורג את המנוע זה חיכוך פנימי וחום שמתפזר בו והורס למגנטים את החיים (ההנחה שהחוטים לא אכפת להם הזרם הגבוה).
לכן בשביל להשוות, עליך להקים שני סטאפים שיתנו לך את אותם הביצועים מבחינת דחף ומהירות טיסה(!) ואז לבחון כמה הספק הולך לפרופ וכמה לחימום המנוע.
אני חושב שהאמת איפשהו באמצע ולא מחייב לעלות ליותר תאים.
אגב, לגבי משקל סוללות, אם תעלה במתח , היות וההספק הנדרש לטיסה ישאר אותו דבר בערך תוכל לרדת בקיבול כך ש"משקל ההספק" של הסוללה יכול להיות אותו דבר לשני הסטאפים.
וניצול מסר, שחר, אני עוד מחכה לכתובות שהבטחת לי.