ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה

...והייתי מצפה ממנהל "אקדמיה" שכמותך לחנך לעבוד בצורה נכונה ולפי המלצות יצרן...
ליאור,


בכל הנוגע להפעלת מנועי טיסנים, אני מתוך בחירה לא פועל על-פי המלצות היצרן באופן עיוור וגם לא ממליץ לאחרים לעשות כן...

אם תקרא את הוראות ההרצה של רוב מנועי OS, למשל, תגלה שהן ערוכות על פי הצרכים של מנועים בעלי טבעות-בוכנה ... כלומר שלמנועי ABL/ABN, המהווים את רוב השוק של חברת OS, השיטה המתוארת במדריך אינה מתאימה.

היבואן האמריקאי של OS, כתב את ההוראות האלה, ב-Q&A שלו...
הוראות אלה סותרות בעליל את הכתוב במדריך המצורף למנוע.
הן מנוסחות כך כי ההוראות במדריך עלולות, לדעתם, להזיק למנוע ולבטח לא תמקסמנה את תוחלת-חייו...

אז, לפי אלו 'הוראות יצרן' לפעול; אלה של האנשים הטכניים, או אלה של אנשי השיווק, המעוניינים שתחליף חלקים בתכיפות יתרה?


בנוסף, אם תקרא את מידות המדחפים המומלצות ע"י OS, למנוע ה-55 שלהם, תראה את זה: Recommended Props: 12x7-8, 13x6-7
...

האם תעז להשתמש במדחף 13x7 על המנוע הזה? אני בטוח שלא...

ההמלצות מקורן לא במחלקה הטכנית של היצרן, אלא, כנראה, במחלקת העיתונות ויחסי-הציבור...
מטרתן; לשמור על אתרי הטסה, באמצעות הפחתת הרעש... לשמור על המנוע? אל תצחיק אותי...