ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
יורם
קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
ולא ניתקלנו בבעיה.



אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
משה,
לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר (לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
7. אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.