שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: סיעור מוחין

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    קיימת תופעה שנקראת להב נסוגה ולהב מתקדמת, כאשר המסוק טס קדימה אז כשהלהב מגיעה לצד שמאל של המסוק היא נעה עם כיוון טיסה וכשהיא חוזרת בצד השני היא נגד כיוון טיסה ואז המהירויות של הלהבים משני צידי הרוטור שונות וכך גם העילוי על פניהן. כמו כן, הרגע הזה שבו הלהב מקבלת "מכת מהירות" אחורה או קדימה גורם לה לרצות לנוע אחורה או קדימה סביב הציר של הגריפ (צידוד).
    כמו כן כאשר אתה מטיס ברוח, זה קיים כשלהב אחת נעה עם כיוון הרוח והלהב השניה נגד כיוון הרוח.

    תחשוב שאתה רץ ופתאום בא מישהו ג'באר מאחוריך ודוחף אותך בלי שאתה מוכן.. עכשיו פתאום אותו מישהו עוצר אותך וכך שוב ושוב. אותם כוחות פועלים על הלהבים של המסוקים שלנו וכאשר הלהבים מחוזקות מאוד אין שום שיכוך של כוחות אלו דבר שיגרום לויברציות.

    אני לא יודע מה מהירות הלהב בקצה אבל אני מניח שזה כמה מאות קמ"ש ואם אתה מטיס נניח במהירות 80-90 קמ"ש אז זה דווקא צריך להשפיע לא מעט.

    לדוגמא אני יודע מנסיון של המסוקים האמיתיים יסעור למשל שטס 300 קמ"ש בערך והמהירות של הלהבים בקצה מגיעה לכ 700 קמ"ש ושם על כל להב יש דמפר נפרד לשיכוך כוחות צידוד שפועלים על הלהבים.
    אתה טועה
    הלהבים לא סובבות סביב הציר שמחבר אותם לגריפ בזמן טיסה הן נשארות פתוחות וסימטריות לאורך כל הטיסה, אבויי לנו אם זה היה אחרת, להידוק יתר לגריפ אין משמעות כאשר הן פתוחות לחלוטין.
    כל חוסר סימטריה כפי שאתה מציג עלול להוביל מיד ל בומסטרייק או לרעידות מטורפות של הראש.
    זו הסיבה שמחזקים את הלהבים, דווקא מתוך רצון לשמור אותן פתוחות עם סיכוי נמוך ביותר של תזוזה.
    צריך להדק את הלהבים ברמה שבסל"ד איתו אתה מטיס תאפשר להן להתיישר וזהו, באופן תיאורטי אם היית מסוגל ליישר אותן על הקרקע באופן סימטרי ולנעול את הבורג בגריפ כך שלא יזוזו אז זו לא היתה העילה לרעידות.
    בקשר לדמפרים, אתה צודק בהחלט
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-04-2010 בשעה 16:56:00.

נושאים דומים

  1. [שאלה] מה אפשר לעשות?-סיפור...‬
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 27-04-2010, 13:19:42
  2. סיפור FPV מדהים משבת בשמרת
    על ידי אוהד בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 17-08-2009, 20:59:22
  3. סיפור קטן על איש גדול !
    על ידי ori_lavee בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2009, 20:54:22
  4. תישמעו סיפור
    על ידי leetal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-10-2008, 23:11:02
  5. סיפור ממגנט
    על ידי mosheg בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-08-2008, 14:40:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •