1. לעבור לפרופ מסוג E ! פרופ 11X4.7 לא יעיל לטיסנים כאלו. לך על 11X5.5 במקום.
2. לעבור על איזון הטיסן , יתכן ויש לך מרכז כובד קדמי מדי ואתה לא מקוזז טוב ומשלם הרבה על גרר וטיסה בז"ה גבוהה.
3. ללמוד את הטיסן ולראות באיזה מצב מצערת הוא משייט, אם אתה פותח מצערת לפול בהמראה וסוגר רק בסוף הטיסה, אתה שותה את המיץ מהסוללה לרוב שלא לצורך. תלמד להוריד מצערת ל3/4 אחרי המראה, תראה שתוכל לשייט גם במצב זה. (בכלל כדאי ללמוד איך להפעיל מצערת למצבי טיסה שונים).
4.כשמיצית את האופטימיזציה לעיל הגעת להזדמנות לשאול את עצמך אם לשלם בעוד משקל בשביל סוללה כבדה יותר.