שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: טבעת קפיצית על ציר המנוע.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    235
    תודה!
    18
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טבעת קפיצית על ציר המנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    תשובה לשאלתך: זה תלוי !!

    רוטור-החלק שאינו נייח במנוע.

    התפקיד של הטבעת הזה היא למנוע בזמן עבודה תנועה של הרוטור וציר המנוע(שניהם מתחברים יחד בתחתית המנוע) אחורה,במידה ושניהם זזים אחורה המנוע לא יעבוד.

    ישנה דרך להתגבר על הבעיה הזה...והיא: להתקין את המנוע על הטיסן כך שכח הדחף שיצור המדחף "ירצה" למשוך את ה רוטור +ציר מנוע קדימה,וכך בעצם אין לנו צורך בטבעת .

    מקווה שהבנת,בכל אופן אתה יכול ליצור איתי קשר טלפוני ואסביר לך.
    .
    נראה לי ששתי התשובות הראשונות מתייחסות לציר מדחף של מסוקים ולא לכך כיוונתי .

    בניגוד למה שכתב אחד העונים למעלה , לא נראה לי שהציר מוחזק בכוח מגנטי בלבד , אלא שבצידו השני, בתוך גוף המנוע הציר

    מוחזק ע"י בורג כלשהו ( אלן אם אינני טועה )


    אופיר , תשובתך לא כל כך ברורה לי ואודה לך אם תבהיר . ( לא כל כך נעים לי להטריד אנשים בשיחות טלפון )

    המנוע מורכב על טיסן פאנקאב והוא מנוע מושך . הטבעת לופתת את הציר על חריץ , די צמוד לגוף המנוע , ולכן נראה לי שתפקידה

    לא קשור לעיגון הציר , אלא למניעת בריחה קדימה של המיסב שאליו הציר מחובר .

    ואם לדבריך , במנוע מושך אין צורך בטבעת , מדוע היא הורכבה שם מלכתחילה ?

    תודה , אבי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טבעת קפיצית על ציר המנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avimag צפיה בהודעה
    ....... בניגוד למה שכתב אחד העונים למעלה , לא נראה לי שהציר מוחזק בכוח מגנטי בלבד , אלא שבצידו השני, בתוך גוף המנוע הציר

    מוחזק ע"י בורג כלשהו ( אלן אם אינני טועה )


    אופיר , תשובתך לא כל כך ברורה לי ואודה לך אם תבהיר . ( לא כל כך נעים לי להטריד אנשים בשיחות טלפון )

    המנוע מורכב על טיסן פאנקאב והוא מנוע מושך . הטבעת לופתת את הציר על חריץ , די צמוד לגוף המנוע , ולכן נראה לי שתפקידה

    ...... מדוע היא הורכבה שם מלכתחילה ?

    באופן כללי יש "חכמים" שחושבים שאפשר לחסוך חלקים והרכיב\מכשיר\מנוע ימשיך לעבוד כרגיל.
    אם מהנדס "טיפש", (שבסך הכל תכנן את המנוע - מה הוא כבר מבין בזה ?), החליט שצריך את הטבעת הקפיצית, יכול להיות שהוא צודק ובצורת תפעול מסוימת הוא באמת נחוץ ומשפיע (גם אם הוא "רק מונע" את יציאת המיסב ממקומו או "סתם" את התפרקות המנוע.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טבעת קפיצית על ציר המנוע.

    מנוע חשמלי זה דבר מאוד פשוט ומהנדס זה בשר ודם כמוני כמוך....

    הוא שאל על תפקידה של הטבעת,ואני עניתי.ישנם מקרים שבהם אי אפשר לעשות ""קומבינה""",ויש מקרים שאפשר....
    052-3200015

נושאים דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-11-2010, 23:19:17
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-09-2010, 14:19:37
  3. היכן ניתן לקנות כלי לפתיחת הטבעת הקפיצית במנוע ?
    על ידי ilan_l בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-12-2009, 14:12:40
  4. כיפוף פלדה קפיצית
    על ידי עמיחי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 17-04-2009, 00:28:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •