שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 35

נושא: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    4
    תודה!
    12
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    שלום לכולם,
    שמי מוטי ואני סטודנט בשנה הרביעית להנדסת מכונות בבאר שבע.
    כנושא לפרוייקט גמר,אני ושותפי דרור בחרנו בנושא "שיפור יעילותו האנרגטית של רחפן".

    אציין בקצרה את מה שאנו מעוניינים להשיג:
    דרך כלשהי בה ניתן יהיה להאריך (אפילו במעט מאוד) את זמן הטיסה ע"י תוספת כלשהי (לא מדובר על תכנון לפי משקל, מנועים, להבים וכד' שכמובן ילקחו בחשבון בין היתר).
    לדוג': שילוב מנוע בנזין שמטרתו לטעון סוללה על ידי חיבור לאלטרנטור, שינוי צורת הרחפן ושילוב מצב דאייה, שילוב תאי דלק במקום סוללות, חיבור ע"י כבל (קיים משהו כבר בסגנון) וכד'.
    אני יודע שחלק מהדוגמאות שכתבתי נראות מנותקות מהמציאות, אך מטרתנו היא ליצור קונספט כלשהו, משהו חדש ומיוחד.
    אשמח מאוד לשמוע את דעתכם ולהעזר בנסיונכם. לטוב ולרע.
    אנו נחושים מאוד להגיע לפרוייקט ברמה הגבוהה ביותר ולשם כך נבקש את עזרתכם.
    בברכה,
    מוטי ודרור.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    שאלת את דוד וורסין? הוא גם לומד בב"ש, ועשה משהו בסגנון - הוסיף כנף.
    היה כאן נדמה לי פרסום של סרטון מהטסט הראשון
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    לקשור בלון הליום

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    4
    תודה!
    12
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    שאלת את דוד וורסין? הוא גם לומד בב"ש, ועשה משהו בסגנון - הוסיף כנף.
    היה כאן נדמה לי פרסום של סרטון מהטסט הראשון
    שלום לך,
    אכן כן, שוחחנו עם דוד לאחרונה במעבדה שלהם באוניברסיטה. שיתפנו אותו בעניין שילוב מנועי הבנזין ואמר שיכול להיות מעניין..
    לגבי הכנף, ראינו בלייב - מעניין מאוד ואכן הפרוייקט שלו מהווה נקודה למחשבה..
    בנוסף, פניתי למנחה שלו ואני ממתין לתשובה..

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    קבל רעיון :
    במקום סוללה אחת , מספר סוללות מחוברות ביניהם באופן טורי .
    כשסוללה אחת נגמרת המנגנון מחבר את הסוללה השניה למערכת ומפיל לקרקע את הראשונה וכו...
    הרעיון הוא שהרחפן יהיה קל יותר ככל שיתקדם בזמן הטיסה .

  6. המשתמשים 2 הודו ל igalr על הודעתו:

    MDreamer (01-10-2013),murdock (01-10-2013)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    קבל רעיון :
    במקום סוללה אחת , מספר סוללות מחוברות ביניהם באופן טורי .
    כשסוללה אחת נגמרת המנגנון מחבר את הסוללה השניה למערכת ומפיל לקרקע את הראשונה וכו...
    הרעיון הוא שהרחפן יהיה קל יותר ככל שיתקדם בזמן הטיסה .
    זה רעיון נחמד אבל צריך להוכיח את יעלות המנגנון בהיבט התקורה המשקלית שלו.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לMDreamer על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    קבל רעיון

    קרן אור / לייזר משהו שמסתכל על הרחפן כל הזמן ומאיר תאים סולריים שטוענים את הסוללה ... או משהו ...

  10. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguy1a על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  11. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    זה רעיון נחמד אבל צריך להוכיח את יעלות המנגנון בהיבט התקורה המשקלית שלו.
    אני חושב שזה דווקא די פשוט להוכחה כיעיל.
    נניח שרחפן ממוצע טס עם סוללה של 6000 mah.
    שים לו במקום 3 סוללות של 2000 mah ותקבל תוספת משקל זניחה, אבל אותה כמות אנרגיה בדיוק.
    בהשוואה למצב הראשון - כל מה שצריך לעשות זה לחבר את 3 הסוללות במקביל, ותקבל זמני טיסה כמעט זהים.

    אך אם תיישם את הרעיון של יגאל, ובמהלך הטיסה תפיל פק סוללות - פה הרווחת כבר הרבה מאוד אנרגיה.

    השאלה היא, איך תמנע מהסוללה להתפגר בנפילה.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  12. המשתמשים הבאים אמרו תודה לLiav על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  13. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    3 פאקים של 2000 שוקלים יותר מפאק אחד של 6000. יש גם קונטקטורים, חיווט ואת מנגנון ההפלה.

    כמובן שזה מוסיף אמינות למערכת ומאוד בטיחותי ולא עושה שריפות

    נ.ב.
    יגאל, אל תיקח את זה לכיוון לא נכון, אני אולי ציני אבל אני באמת חשוב שזה רעיון ממש "מחוץ לקופסה" ודי מגניב
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  14. המשתמשים הבאים אמרו תודה לMDreamer על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  15. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    3 פאקים של 2000 שוקלים יותר מפאק אחד של 6000. יש גם קונטקטורים, חיווט ואת מנגנון ההפלה.

    כמובן שזה מוסיף אמינות למערכת ומאוד בטיחותי ולא עושה שריפות

    נ.ב.
    יגאל, אל תיקח את זה לכיוון לא נכון, אני אולי ציני אבל אני באמת חשוב שזה רעיון ממש "מחוץ לקופסה" ודי מגניב
    רק בהתחלה זה יותר כבד ..
    אחרי ההפלה הראשונה זה כבר יותר קל
    אחרי ההפלה השניה זה הרבה יותר קל.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

  16. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguy1a על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  17. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    4
    תודה!
    12
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    תודה רבה על הרעיונות שהועלו עד כאן! :-)
    ידוע לי שצפיפות האנרגיה של הדלק גדולה מצפיפות האנרגיה בסוללות הקיימות...
    ולכן מבקש לשאול שאלה כללית על מנת לברר את האופציה הזו:
    מה דעתכם על רעיון שילוב מנוע בנזין בחיבור למנוע BRUSHLESS כאלטרנטור? האם למישהו יש הערכה מהי הנצילות של מנועי טיסנים ומנוע BRUSHLESS ?

  18. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    יש פרוייקטים בעולם לטעינה ע"י קרן לייזר, זה נגזר מתוכניות חלל בתחום של נסיעות לעומק החלל ללא דלק או תדלוק מרחוק. יקר לביצוע וכבד.

    נושא הסוללות של יגאל גם הוא לא חדש. בחנתי את הכיוון הזה בעבר: הוא יכול לעבוד הייטב עם עובדים בכלל עם סוללות ראשוניות.
    צפיפות האנרגיה שלהם היא הרבה יותר טובה מליפו. היות ובכל מקרה לאחר הנפילה אין לסוללה ערך..
    בזמנו קיבלתי מחיר לשעת טיסה שהייתה מאוד אטרקטיבית לגיחות מבצעיות של 30-40 קילומטר בקונספט דומה!

    נחמד שרעיונות שעולים כאן הופכים עם הזמן למייזמים כאן בארץ (-:
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  19. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  20. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    צפיפות האנרגיה בדלק אכן יותר גבוהה, אך ניצולת האנרגיה של המנוע הרבה יותר נמוכה בהשוואה למנוע חשמלי.
    קח בחשבון גם שהוא כבד ומתחמם מאוד(!).
    הרעיון עצמו ישים, אבל לדעתי רק יהיה בזבזני יותר, והרחפן יהיה עצל וקשה להטסה בגלל משקל עודף.

    בנוסף, אתה חייב מנוע בעל הספק גבוה יותר מהספק המנועים, מפני שאז יתכן מצב שבו יגמרו הסוללות עוד לפני שיגמר הדלק (קצב הטעינה נמוך מקצב הפריקה).
    לא בטוח שמנוע cox קטן יהיה מסוגל לספק זאת (צריך לבדוק - אני לא בקיא בנתונים של מנועי דלק)
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  21. המשתמשים הבאים אמרו תודה לLiav על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  22. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי murdock צפיה בהודעה
    תודה רבה על הרעיונות שהועלו עד כאן! :-)
    ידוע לי שצפיפות האנרגיה של הדלק גדולה מצפיפות האנרגיה בסוללות הקיימות...
    ולכן מבקש לשאול שאלה כללית על מנת לברר את האופציה הזו:
    מה דעתכם על רעיון שילוב מנוע בנזין בחיבור למנוע BRUSHLESS כאלטרנטור? האם למישהו יש הערכה מהי הנצילות של מנועי טיסנים ומנוע BRUSHLESS ?
    תסתכל בעמוד המוצר של המנוע שבחרת .. בד"כ הם כותבים מה הנצילות שלהם .. סביב 80% לטענתם ...

    אבל תזכור שזה אחוזים סיניים .. הם יותר חלשים מאחוזים אמריקאיים למשל .. או גרמניים.

  23. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguy1a על הודעתו:

    guymeg (01-10-2013)

  24. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2012
    הודעות
    51
    תודה!
    8
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    אתה יכול לתכנן רחפן עם מנוע דלק יחיד שיניע 4 פרופלורים, את השליטה בדחף של כל פרופלור משיגים על ידי שינוי זווית הפסיעה.
    פעם נתקלתי במשהו דומה אבל עם מנוע חשמלי.

    לא בדיוק ישפר את היעילות, אפשר לבנות רחפן עם קני נסע מוטים ככה שהוא על הקרקע הפרופלורים בזווית 45 מעלות לקרקע (ובזווית של 45 מעלות לרוח).
    ואז אפשר להוסיף מעגל שיטען את הבטריות מאנרגיית רוח (המנועים יכולים לשמש כגנרטורים אבל צריך מעגל ליישור מתח וטעינה).

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לbimbambom על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  26. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    יש כאן שני אספקטים, אחד שיפור בקיבול מאגר האנרגיה והשני שיפור בשימוש באנרגיה.
    לקיבולת האנשים התייחסו פה, אני הייתי בוחן את נצילות השימוש באנרגיה ומחפש איך לשפר שם, יש המון מקום לשיפור בבחינה נכונה של ניצול האנרגיה במערכת.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  27. המשתמשים הבאים אמרו תודה לBoogle על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  28. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    1,559
    תודה!
    93
    הודה 218 פעמים ב 170 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    מה עם רחפן תידלוק? בטריה נמצאת או יורדת טיפה נמוך, רחפן שני מחליף אותה. (זה יהיה גם תרגיל ברובוטיקה ואוטומציה)

    הרעיון של גנרטור דלק קטן נשמע טוב, אבל נראה לי תצטרך להתחיל עם רחפן גדול שסוחב הרבה, איזה הקסה 800....

  29. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsevet על הודעתו:

    murdock (02-10-2013)

  30. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    אולי משהו בכיוון של מכוניות היברידיות?
    אבל זה מערב מנגנון מכאני לא פשוט שיכביד את כל העסק, ברחפנים השליטה נעשית ע"י איזון בין מהירות הפרופים, במקום להאט פרופ בלי לנצל את ההאטה, לחבר את המנועים לאנטרנטור שינצל את אנרגית האטת הפרופים לטעינת הסוללה.

  31. המשתמשים הבאים אמרו תודה לassafwei על הודעתו:

    murdock (01-10-2013)

  32. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן



    מנוע סילון קטן בשילוב עם:

    http://www.extremetech.com/computing...0-times-faster
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  33. #20
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    מנועי דלק גרועים מבחינת נצילות, וגם כבדים כשלעצמם (יחסית להנעה חשמלית) אבל מאפשרים שימוש בדלק זול ובעל צפיפות גבוהה (אנרגיה ליחידת משקל)
    בהנעה חשמלית הכל הפוך, מערכת ההנעה בעלת ניצולת גבוהה אבל מחייבת שימוש ב"דלק" בעל צפיפות נמוכה. נשמע שמה שאתם מחפשים זה איזשהו שילוב שיתן זמן טיסה ארוך יותר.

    אולי אורניום מועשר!? שמעתי שניתן להשיג היום בזול..
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  34. #21
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    קבל רעיון :
    במקום סוללה אחת , מספר סוללות מחוברות ביניהם באופן טורי .
    כשסוללה אחת נגמרת המנגנון מחבר את הסוללה השניה למערכת ומפיל לקרקע את הראשונה וכו...
    הרעיון הוא שהרחפן יהיה קל יותר ככל שיתקדם בזמן הטיסה .
    רעיון גדול, כל עוד אני לא עומד למטה כשהסוללה נופלת.
    מצד שני לשימושים צבאיים אפשר לשפר את הרעיון, לנקב את הסוללה ולהדליק אותה כך שתתפוצץ על ראש האוייב 😄
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

  35. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ממש דיון מגניב מתפתח פה
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  36. #23
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    יש הרבה דברים קטנים שאפשר לשפר, אבל אני לא יודע עד כמה הם יעזרו באמת.
    1. פרופים קארבון.
    2. זרוע צרה שתפריע כמה שפחות לזרימת האוויר.
    3. כבלים עבים ואיכותיים שיפחיתו את ההתנגדות.
    4. מנועים איכותיים עם התנגדות נמוכה.
    5. שימוש במתח גבוהה. (בסגנון של 4-5 תאים)\


    ואם כבר יצרתיות, אפשר ליצור שלדה עם מבנה אוירודינאמי ככה שבטיסה קדימה יווצר עילוי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  37. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    רעיון גדול, כל עוד אני לא עומד למטה כשהסוללה נופלת.
    מצד שני לשימושים צבאיים אפשר לשפר את הרעיון, לנקב את הסוללה ולהדליק אותה כך שתתפוצץ על ראש האוייב ��
    ****** גדול!!

  38. #25
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    1,559
    תודה!
    93
    הודה 218 פעמים ב 170 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    רעיון גדול, כל עוד אני לא עומד למטה כשהסוללה נופלת.
    מצד שני לשימושים צבאיים אפשר לשפר את הרעיון, לנקב את הסוללה ולהדליק אותה כך שתתפוצץ על ראש האוייב ��
    לא צריך להדליק ליפו, מספיק לעשות לה חור ותלוי במצב הטעינה שלה היא תתלקח או תתפוצץ....
    ובגלל זה זה לא רעיון טוב כי כשהבטריה תיפול יש סיכוי שהיא תתלקח.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. פרוייקט בניית רחפן מיקצועי דרושה עזרה דחופה
    על ידי orendar181 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 23-09-2013, 14:07:46
  2. עזרה בפרויקט גמר הנדסי (מזל"ט)
    על ידי matant בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-02-2011, 17:08:51
  3. עזרה בפרויקט גמר הנדסי (מזל"ט)
    על ידי matant בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 18:34:58
  4. נושא חדש
    על ידי wind556 בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-12-2008, 00:32:47
  5. נושא חדש
    על ידי wind556 בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2008, 12:29:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •