תיקון קטן אם אפשר
הבעיה העיקרית היא לא בזמן השימוש במנוע (עבודה במתח)
אלה ברגע שבו סוגרים את המצערת ואז בעצם אין שום שדה אלקטרומגנטי "שיחזיק" את הציר מלעוף ממקומו
השדה לא רק מסובב את הרוטור אלה גם מחזיק אותו במקומו
מי שיש לו את היכולת לנסות את זה יכול לראות את מה שכתבתי בצורה ברורה (זהירות מסוכן)
אני אישית סתם מתוך שיעמום ניסיתי את זה וסגירה מידית של המצערת גרמה לרוטור +הציר+הפרופ
להשתגר מהמקום

ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
באופן כללי יש "חכמים" שחושבים שאפשר לחסוך חלקים והרכיב\מכשיר\מנוע ימשיך לעבוד כרגיל.
אם מהנדס "טיפש", (שבסך הכל תכנן את המנוע - מה הוא כבר מבין בזה ?), החליט שצריך את הטבעת הקפיצית, יכול להיות שהוא צודק ובצורת תפעול מסוימת הוא באמת נחוץ ומשפיע (גם אם הוא "רק מונע" את יציאת המיסב ממקומו או "סתם" את התפרקות המנוע.
+111111111

יום טוב
תומר