ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
תשובה לשאלתך: זה תלוי !!

רוטור-החלק שאינו נייח במנוע.

התפקיד של הטבעת הזה היא למנוע בזמן עבודה תנועה של הרוטור וציר המנוע(שניהם מתחברים יחד בתחתית המנוע) אחורה,במידה ושניהם זזים אחורה המנוע לא יעבוד.

ישנה דרך להתגבר על הבעיה הזה...והיא: להתקין את המנוע על הטיסן כך שכח הדחף שיצור המדחף "ירצה" למשוך את ה רוטור +ציר מנוע קדימה,וכך בעצם אין לנו צורך בטבעת .

מקווה שהבנת,בכל אופן אתה יכול ליצור איתי קשר טלפוני ואסביר לך.
.
נראה לי ששתי התשובות הראשונות מתייחסות לציר מדחף של מסוקים ולא לכך כיוונתי .

בניגוד למה שכתב אחד העונים למעלה , לא נראה לי שהציר מוחזק בכוח מגנטי בלבד , אלא שבצידו השני, בתוך גוף המנוע הציר

מוחזק ע"י בורג כלשהו ( אלן אם אינני טועה )


אופיר , תשובתך לא כל כך ברורה לי ואודה לך אם תבהיר . ( לא כל כך נעים לי להטריד אנשים בשיחות טלפון )

המנוע מורכב על טיסן פאנקאב והוא מנוע מושך . הטבעת לופתת את הציר על חריץ , די צמוד לגוף המנוע , ולכן נראה לי שתפקידה

לא קשור לעיגון הציר , אלא למניעת בריחה קדימה של המיסב שאליו הציר מחובר .

ואם לדבריך , במנוע מושך אין צורך בטבעת , מדוע היא הורכבה שם מלכתחילה ?

תודה , אבי